Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Ilona Greeve

Met z'n vijven naar Brink20. We kwamen terecht naast een tafel met wat vrienden gezellig zat te borrelen. De stemming zat er goed in en de alcohol vloeide rijkelijk. Ze werden dan ook steeds luidruchtiger. Verzocht of ze iets rustiger zouden kunnen zijn. Dat was eigenlijk niet mogelijk en binnen een aantal minuten was het weer foute boel. Ik vind dit van de eigenaar geen visitekaartje - drinken met je vrienden/familie lid in je eigen restaurant - en dermate drinken waarbij er overlast ontstaat. De jongen die ons bediende was zeer vriendelijk maar geneerde zich ook. Eten was middelmatig - Ik ga hier niet meer heen.

1,9
  2. Pizzeria Sneek

21:07 pizza besteld. 22.00 bezorgd.
    Ik heb een calzone besteld zoals je op mn bon terug kan zien. Ik weet niet wat het is wat ze boven op de pizza hebben gegooid, maar het hoort er niet op en het ziet er super onsmakelijk uit. Dat kon dus per direct in de container, heel jammer!

1,2
  3. Irene wevers

Besteld via sociale deal 4gangen diner inclusief drank .Duurde lang voor 1e drankje voorgerecht goed ,hoofdgerecht slecht melding gemaakt antrecote geheel doorbakken kon wel korting krijgen niet opgegeten. Hier moest ik eigenlijk voor bijbetalen. Bij afrekening gesproken met de baas het liep allemaal niet zo goed ,hoefde niet bij te betalen betalen ,maar klacht sturen naar sociale deal .ipv een goed stukje vlees te brengen. Was voor ons een feestje om onze huwelijksdag te vieren maar zo nooit weer was een grote teleurstelling . Irene wevers

2,1
  4. Peter Minnis

Perfect Grieks restaurant onder de bezielende leiding van Yannis met zijn team.
    Lekker o.a Moussaka,Hermes schotel,Griekse bonensoep,Saganaki.

5. nummer 36 2x bestelt, grote teleurstelling, rijst met
    geen groente en garnalen en vlees ook bijna niks, gaan hier niks meer bestellen

1,8

Alle recensies

Eet.nu blog

4× echte aanraders in Sittard

Eet.nu is 16 jaar geleden opgericht in Sittard en heeft al die tijd een kantoor in deze stad gehad. We gaan graag uit eten met ons team, en hebben dus veel ervaring met de restaurants in de buurt. In deze blog lees je over vier restaurants die écht een bezoekje waard zijn! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte