Grote plaatsen met restaurants in Zuid-Holland

Alle plaatsen in Zuid-Holland

Nieuwste recensies in Zuid-Holland

1. Maaike sark

We dachten lekker uit eten. Kwamen om half 7 binnen en kregen om 8 uur eten. Wc was verstopt en hele wc stond blank en stonk. Er waren in het hele restaurant geen lepels meer te krijgen. Moeilijk eten met soep en rijst met saus. Vlees was ijskoud. Heel lang wachten op nagerecht. Vreselijk slecht gaan we niet meer heen.

2,9
  2. Versteeg

Net geprobeerd lekker te eten, dit werd een fiasco, mijn vrouw en ik gingen voor de Wok, 1x gamba en 1x kippendij. In de pan van de kippendij zat voor 2 personen in, het meisje begint aan haar verdeling en ik zie dat er voor persoon 2, dat ben ik niet veel meer aan kippendij overbleef, dit gemeld hebbende bij het meisje, werd zij overroeld door een jongeman die zei dat La Place de porties afmeet en dus kunnen ze er niets aan veranderen. Ik begrijp dat volkomen, maar gooi dan 1 portie tegelijk in de pan.
    Dan is het wel eerlijk zo krijgt iedereen evenveel kippendij.
    Ik schaamde me als oude man om dit te moeten vertellen, maar om dan zo afgewimpeld te worden, is absoluut zeer klantonvriendelijk.
    Dit wilde ik even kwijt.
    Slechte service van het personeel van La Place Meerkerk

3. Versteeg

Dan is het wel eerlijk zo krijgt iedereen evenveel kippendij.
    Dit wilde ik even kwijt.
    Slechte service van het personeel van La Place Meerkerk

4. Afhaal en bezorg Den Haag

Eelco De Goeij

Bezorger kwam eten tussen z’n voeten, zonder warmhoudbox oid op z’n scooter brengen. Dus lauw eten. En was het nog te eten, het te smering voor woorden. Nooit bestellen!!!

5. Nederlands Rotterdam

Wat ik heel vervelend vond is dat mijn moeder van 93 niet naar een invalide toilet kon. De wc's zijn superklein voor iemand met een rollator. Laat staan iemand die in een rolstoel zit. Wat gaan jullie hieraan doen?

Meer recensies in Zuid-Holland