Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zuid-Holland verdeeld zijn.

1. Internationaal Heerjansdam

Wij hadden gereserveerd voor aan het water, kregen een tafel in het midden van terras en niet aan het water. Het was erg druk, Broodje zalm was karig, bovenste brood was bedekt met zalm, eronder brood met slablaadje, gevraagd of wij nog een laatste drankje aan het water konden doen en dat werd na aanvankelijk een grapje met de ober serieus en boosheid toen hij zei" dat gaat niet, je kunt ook de rekening vragen" Deze tent komen wij nooit meer, arrogantie ten top en te veel geld voor karig broodje!

1,5
  2. Heerlijk gegeten, fijne sfeer, prettige en alerte bediening.

3. Chris

4. Han Prinsen

Op maandag uit eten geweest, rustig maar nog wel wat klanten. Eten erg lekker, helaas nog geen drankvergunning, dus geen wijntje. Spa rood voor een keer ook goed.

5. 45 min gewacht op een biertje, een voorgerecht wat in je holle kies past. De koeler voor de wijn werd gebracht toen de fles al bijna leeg was. Hoofdgerecht: de frites werd als eerste opgediend, 20 minuten later het fantasieloze lauwe hoofdgerecht erbij gebracht. Excuses te over, het was véél te druk!! Onzin, want alleen het terras was bezet, geen enkele gast binnen.

Waardeloze kwaliteit voor echt véél teveel geld!

2,7
  6. Jaco van der Mik

Dit bedrijf zit er niet meer. Er zit nu HYPERPRO SERVICE ALPHEN. Geen restaurant, maar handel in motorfietsen en onderdelen.

7. Jaco van der Mik

Hier zit nu Pizza Spidi.

8. Marcel van Herk

Gezellige locatie waar we door het goede weer, onverwachts, lekker buiten hebben kunnen zitten.
    En heel belangrijk, het eten smaakte voortreffelijk.
    Zeker een aanrader

9. Claudia Viana

Good food, very tasty and good price, nice atmosphere. Fantastic service.
    We will definitely be back

10. Internationaal Zoetermeer

Jennifer meijnders

Gisteren geweest echt duur, 163 euro voor 4 personen en het was niet te eten. 7 up was de prik van af, vlees rauw, kippen drumstickjes zat een rare smaak aan. Kwam er eerst altijd, nooit problemen, maar nu echt smerig en nog een slechte plek ook in een dood hoekje

5,3
  11. John Bout

Goedemiddag Ik ben gisteren in Dordrecht geweest en wilde wat eten en wilde bij jullie op het terras gaan zitten waar een tafeltje vrij was alleen stonden daar nog spullen op die nog weg gehaald moesten worden en toen kwam een medewerker van u aan stormen en kwam vertellen op een indringende toon nog niet te gaan zitten en waarop mijn echtgenote zei zo bent u met met het verkeerde been uit bed gestapt en begon hij demonstratief te reageren en waarop waarop hij antwoorden en nu ophouden anders? En moesten wij maar wachten en werden wij dus niet geholpen en liet ons gewoon zitten zonder dat wij geholpen werden.
    We zijn na een minuut or 20 opgestapt en naar buren gegaan daar werden we heel netjes geholpen. Wij hebben zelf Cafe Restaurant gehad maar als dat bij mij was gebeurd had ik hem gelijk ontslagen met cr. Gr. Maar ik om nooit meer daar wat eten sorry.

12. Het was weer lekker eten zo in het zonnetje; al duurde het allemaal soms wel wat lang, maar het was dan ook druk.

13. A. V.d. staaij

Heerlijk tapas gegeten. Alles was zeer smakelijk. Prettige bediening. Komen zeker nog een keer terug.

14. Caroline

Heerlijk buiten aan de tapas gezeten. We komen er graag.

15. Heerlijk eten, maar de porties zijn wat mij betreft aan de te grote kant. Heel vriendelijk personeel. Helaas nog geen vergunning voor een wijntje bij het eten.

16. Alles klopt. Zeer vriendelijke bediening. Eten was fantastisch. Alles goed verzorgd. Door drukte moet je op tijd reserveren.

17. Vergane glory.
    Heb hier eerder gegeten. Zelfde eigenaren, maar wereld van verschil. Info op hun site klopt niet meer. En alle recensies zijn oud. Restaurant wordt niet onderhouden. Keuze minimaal. Dit geld voor eten en wijnen. Het eten was niet verkeerd, maar niet te vergelijken met voorheen. Er zijn zo weinig klanten, dat ik denk dat alle porties uit de vriezer komen om verder af te werken. Jammer, want de vorige keer was het top. Nu ontstijgt het het niveau van een kantine niet.

18. Gezellige Moederdag lunch met de kinderen en kleinkinderen. Allemaal heerlijk gegeten. De bediening is top, heel vriendelijk en servicegericht.

19. Annemiek Wassink

Hele gezellige, sfeervolle strandtent met vriendelijk, gastvrij personeel. Ook het eten is lekker, met diverse keuzes en alles goed verzorgd. Van salades, tot saté of kipmenu en lekkere vis-trio.
    Een aanrader deze gezellige strandtent.

20. arnold hewitt

gezellig kleinschalig restaurant . De bediening was zeer attent en reageerde gelijk op ieder verzoek.
    Wij hebben de hele avond tapas zitten snoepen en dat waren dan ook snoepjes!
    Zeker voor herhaling vatbaar .
    Rekening viel erg mee!

21. antoinette

Altijd TOP daar!
    Echt een aanrader.
    Voor ieder wordt goed gezorgd, ook als je vega eet.

22. Marianne

Gezellige locatie met een uitgebreide lunchkaart en vriendelijke bediening.

23. Jim

24. Afhaal en bezorg Zoetermeer

Jim

Onervaren en niet ingewerkt personeel
    Onbeschofte bedrijfsleiding
    Vieze tafels en bestek
    Te weinig parkeerplaatsen
    Rauw vlees en meerdere drankjes over houdbaarheidsdatum

25. Afhaal en bezorg Zoetermeer

Jim

26. Marietje

Alles was prima. Vonden het alleen heel vies dat een kind zat te overgeven en er werd niets ondernomen om het schoon te maken. Hopelijk is dat na deze klanten wel gedaan.

27. Ric van Roijen

Wij waren altijd zeer tevreden over Nomade Beach House, zelfs in augustus 2023 aldaar getrouwd en tot in de puntjes verzorgd. Nu op moederdag met onze kinderen daar gaan eten. Wij moesten meerdere keren het personeel vragen om onze bestelde drankjes. Het ergste was nog dat onze dochter een ver door gebakken RIB-EYE kreeg, dat werd terug genomen en na een half uur had zij nog niets. Wij waren al klaar en bij navraag was het vergeten, een no go voor ons. Vandaag personeel wat ver onder de maat is, Nomade is niet meer wat het was… jammer! Ric & Renate van Roijen.

28. Rocky81

Ten oosten van Rotterdam ligt Krimpen aan den IJssel met in het midden gelegen Griekse restaurants Xanthi.

U kunt gratis voor de deur parkeren al zijn er niet heel veel plaatsen. Toch wel prettig dat gratis parkeren.

Het is best klein en compact binnen, maar aan tafel is er genoeg ruimte. Het is erg lawaaierig binnen. Of dat nou komt door de ruimte zelf of dat mensen hier erg luid zijn, ben ik nog niet uit. De inslag is wel erg Rotterdams. Kam prettig of onprettig zijn. Hangt af van je smaak hierin.

Het Griekse eten is wel erg goed en lekker hier met een grote uitgebreide menukaart. Misschien iets té groot.

Fijn en rustige bediening.

Houdt er rekening mee dat de keuken klein is en als het dus druk is, je lang kan wachten op je voorgerecht. Wij houden van tafelen, maar een ander vind dat misschien wel vervelend. Een uur voordat je voorgerecht er is, is normaal.

Verder heb je dan wel een topavond met geweldig Grieks eten.

Toppie!

29. Nederlands Rotterdam

Elly Digna de Jonge

Altijd gezellig bij Stobbe. We zaten nu buiten, ondanks de straatgeluiden is er toch een eigenheid, binnen en buiten. Het eten was, zoals altijd royaal en lekker, deze keer asperges, mooi gerecht. Stobbe is een fijne plek waar we ons verwend voelen.

30. Rocky81

Ga je over de weg of met het pondje naar Oud-Beijerland? Het hangt ervanaf van welke kant je komt.

Leuk Grieks restaurant met vlakbij gratis parkeergelegenheid. Let op: in het weekend erg druk, dus snel vol.

Een soort "rondje" of "half rondje" dit restaurant met een leuke indeling. Vol met tafels, maar wel genoeg ruimte. En de kleuren en uitstraling zijn erg prettig.

De menukaart is ruim met veel keus.
    Geweldige gerechten die echt lekker zijn, maar het niet halen bij andere Griekse restaurants. Alles is heerlijk en netjes, maar de porties zijn wat klein in combinatie met de prijzen. Ook bij de voorgerechten.....dit valt op als je het vergelijkt met andere Griekse restaurants.

Verder is het een beter dan gemiddeld restaurant waar je een prima avond hebt.