Grote plaatsen met restaurants in Drenthe

Alle plaatsen in Drenthe

Nieuwste recensies in Drenthe

1. Schnitzel met Champignons, spek en ui besteld, geen ui en spek te zien. Twee varkenshaasjes besteld met brie, geen brie te zien. Ter compensatie werd er een kop koffie aangeboden. Geen genoegen mee genomen. Kok was de brie vergeten. Bij de tweede varkenhaasjes wel brie, maar nu de varkenshaasjes niet gaar. Varkenshaasjes waren ineens gekrompen. En de champignon saus gegroeid.
    Bij het afrekenen had mevr. wel door dat ze fout zat. Ze vroeg niet eens of het gesmaakt had. Duidelijk laten merken dat eten erg te wensen over liet. Tegenspraak was mevr. niet van gediend. We mochten de volle pond betalen. Jammer dit, had ons op zijn minst tegemoet kunnen komen.
    Absoluut geen aanrader.

2. Lunchroom Assen

Rsluijmers

Eten besteld duurde 1 uur en 40 minuten als het zo druk is kun je wellicht
    Dit laten weten als je besteld.
    Wij bestellen wel vaker maar vaak lang wachten, terwijl eten goed is.
    Niet netjes .R.sluijmers.

3. Pizzeria Rolde

Sieuwert

Heerlijk gegeten....pasta carbonara was voortreffelijk......leuk restaurantje en vriendelijke mensen

4. Leuke en sfeervolle locatie eten was perfect ondanks dat het helemaal vol was

5. Nederlands Gasselte

Vanmiddag pannenkoek met gember gegeten. De pannenkoek werd handwarm geserveerd. De gember was niet vers maar kwam uit een potje. De bediening kenbaar gemaakt dat de pannenkoek niet warm was. Er werd mij een gratis kop koffie van het huis aangeboden. Wat een dooddoener want dat krijg je altijd als je daar eet. De eigenaar zou ook eens wat vriendelijker mogen zijn. Je voelt je bij binnenkomst meer overbodig dan welkom. Voorlopig blijf ik daar uit de buurt.

1,2

Meer recensies in Drenthe