Grote plaatsen met restaurants in Zeeland

Alle plaatsen in Zeeland

Nieuwste recensies in Zeeland

1. Ellen hoogenboom

Niet bekend in Domburg maar zin in Italiaans gerecht, dus gereserveerd bij Milano. 1gambagerecht en 1 steakgerecht besteld.zeer karig geserveerd en de gamba's waren overgaar waardoor ze niet gepeld konden worden .steak was met sla geserveerd, dat was het dan. De aardappelen die bij het gambagerecht hoorden waren gortdroog, geen saus ,niets .1 glas wijn en bier, 65 euro weggegooid geld, we zijn een patatje gaan eten omdat wij alles behalve voldaan waren

1,8
  2. P Walhout

Erg gezellig, het eten uitmuntend!
    Bediening uitstekend
    In een woord geweldig!!
    Een hele dikke 9.9.!! Een grote aanrader om hier te eten.

3. Internationaal Axel

Peter van Driessche

We hebben heerlijk gegeten in het heel gezellige restaurant De Graanbeurs in Axel.
    Groeten Peter van Driessche

4. Danielle

Regelmatig gaan we er friet + snacks halen. En standaard mist er een snack bij thuiskomst. Maakt niet uit of we online bestellen of direct aan de toonbank.
    Bij contact opnemen hierover ongeïnteresseerd personeel, weinig moeite om probleem op te lossen. Bij een volgende bestelling moesten we de bon maar meenemen en aangeven dat deze ontbrak bij de vorige bestelling.
    Voorheen werd een foutieve of ontbrekende bestelling nog thuis gebracht, maar die service is verleden tijd.

4,7
  5. Vieze zooi. En bemoeizuchtige klanten.

Meer recensies in Zeeland