Nieuwste recensies in Flevoland

1. Grietje Tilstra

eten prima, heerlijk gegeten, Bediening Geweldig Delano, Bella en Sophia, super gezellig.

2. Grietje Tilstra

Koningsdag 2024 Heerlijk gegeten mijn man vlees gerecht ik pizza, vriendelijke bediening, echt top jongeman Delano, vertelde over de verschillende pizza, erg beleefd ook , samen met Bella en Sophia, Genoten . Tot snel.

3. Zuid-Amerikaans Zeewolde

Mieke Oskam

Het eten en drinken was prima. Het was alleen jammer dat van de 4 gerechten er eerst 2 gederveerd werden en meer dan 5 minuten de andere 2 gerechten. Ook wordt er niet gevraagd of alles naar wens is.
    Maar wat ons het meeste stoorde is de herrie in het restaurant. En dan bedoelen we niet de muziek die van buiten kwam.De tafels staan erg dicht op elkaar en er waren er gasten die niet op een normaal volume kunnen communiceren maar moeten schreeuwen. Dan wordt een normaal gesprek voeren erg moeilijk. Ook daarom geen dessert genomen omdat we het goed zat waren.
    Jammer, nogmaals prima gegeten maar ons zien ze niet meer.

6,7
  4. Oplichters. Voor een broodje döner kipfilet en cola 15 euro betaald. Tot 6 uur open en om kwart over vijf vragen of je kan gaan. Kom er never meer! En bestel ook niet meer via thuisbezorgd.

5. Altijd erg tevreden over Anytyme geweest, maar de loaded fries kipdoner voor 13,- kan echt niet!
    Extra laten betalen voor zoete aardappelfriet kan prima wezen, maar niet op dit bedrag. De portie is amper een bakje friet. Voor de kipdoner is een goedkoop alternatief in huis gehaald voor wat ze eerder hadden. Kwak er wat knoflooksaus op, meer gebeurt er niet mee. Hoop dat het snel weer “kwalitaria”-kwaliteit krijgt en een beetje een fatsoenlijke prijs. Voorlopig passen wij.

1,1

Meer recensies in Flevoland