Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20025
4 19895
  1. Henk-Jan

Heerlijk gegeten. Mooie gerechten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

2. Na 1,5 uur(!) wachten geld terug gevraagd. Kinderen uiteraard enorm teleurgesteld. Zet een bord neer als de wachttijd langer als een half uur is. Dan hadden we niet besteld

3. Mari van den Dungen

Weer geweldig lekker gegeten.
    De bediening was top.

4. Het eten was erg goed. Verse producten en goede kwaliteit.
    Echter duurde het vrij lang voordat er iets te eten op tafel kwam en ook het wachten op de volgende gang duurde even.
    Maar qua eten en sfeer niet te klagen.

5. Het was weer super!!! Eten heerlijk, bediening gezellig, kortom weer een gezellige avond!

6. Meer dan een jaar geleden ook eens besteld en ik hoopte dat het nu beter zou zijn, maar helaas. De friet is oud en gebakken in outfit de gyros is veel te zout en flinke brokken vet. De kip was wel goed en lekker. Als enige van de maaltijd. Zelfs de knoflooksaus was niet lekker. Smaakte totaal niet naar knoflook. Dit was duidelijk mijn laatste keer dat ik bij Hermes iets besteld heb

7. Rob Graumans

8. Italiaans Hoeven

We bestelde 1 pizza shoarma en 1 shoarma schotel.... €31+ ... nou kwamen ze met alleen de schotel aan en moesten wel volle mep betalen.. maar na half 9 zijn ze niet meer te bereiken!!! Slechte zaak dit!!!!

3,6
  9. Maaike sark

We dachten lekker uit eten. Kwamen om half 7 binnen en kregen om 8 uur eten. Wc was verstopt en hele wc stond blank en stonk. Er waren in het hele restaurant geen lepels meer te krijgen. Moeilijk eten met soep en rijst met saus. Vlees was ijskoud. Heel lang wachten op nagerecht. Vreselijk slecht gaan we niet meer heen.

2,9
  10. Schnitzel met Champignons, spek en ui besteld, geen ui en spek te zien. Twee varkenshaasjes besteld met brie, geen brie te zien. Ter compensatie werd er een kop koffie aangeboden. Geen genoegen mee genomen. Kok was de brie vergeten. Bij de tweede varkenhaasjes wel brie, maar nu de varkenshaasjes niet gaar. Varkenshaasjes waren ineens gekrompen. En de champignon saus gegroeid.
    Bij het afrekenen had mevr. wel door dat ze fout zat. Ze vroeg niet eens of het gesmaakt had. Duidelijk laten merken dat eten erg te wensen over liet. Tegenspraak was mevr. niet van gediend. We mochten de volle pond betalen. Jammer dit, had ons op zijn minst tegemoet kunnen komen.
    Absoluut geen aanrader.

11. Versteeg

Net geprobeerd lekker te eten, dit werd een fiasco, mijn vrouw en ik gingen voor de Wok, 1x gamba en 1x kippendij. In de pan van de kippendij zat voor 2 personen in, het meisje begint aan haar verdeling en ik zie dat er voor persoon 2, dat ben ik niet veel meer aan kippendij overbleef, dit gemeld hebbende bij het meisje, werd zij overroeld door een jongeman die zei dat La Place de porties afmeet en dus kunnen ze er niets aan veranderen. Ik begrijp dat volkomen, maar gooi dan 1 portie tegelijk in de pan.
    Dan is het wel eerlijk zo krijgt iedereen evenveel kippendij.
    Ik schaamde me als oude man om dit te moeten vertellen, maar om dan zo afgewimpeld te worden, is absoluut zeer klantonvriendelijk.
    Dit wilde ik even kwijt.
    Slechte service van het personeel van La Place Meerkerk

12. Erg magere ervaring. Zeker voor de prijs. Beperkt aanbod en weinig groente. De vestiging in Geleen is véél beter. Ik kom niet meer terug bij de vestiging in Roermond.

13. Versteeg

Dan is het wel eerlijk zo krijgt iedereen evenveel kippendij.
    Dit wilde ik even kwijt.
    Slechte service van het personeel van La Place Meerkerk

14. Afhaal en bezorg Geleen

Bijzondere service en goed eten. Ik heb twee vestigingen bezocht, in Roermond en Geleen, en de tweede steekt met kop een schouders boven de andere uit! Het assortiment is uitgebreider en beter.

15. Afhaal en bezorg Geleen

Emil Jacobs

16. Ruud van de Beurcht

We hebben een 3 gangen menu gehad was allemaal wel redelijk maar vond het de 80 euro niet waard .

17. BERT&GRIETJE

Wij hebben bij KRIEBELZ ons GOUDEN HUWELIJKSFEEST gevierd !! Het was super gezellig heerlijk gegeten , bediening was helemaal TOP!!! In een sfeervolle grote zaal !!!

18. Frank Renkema

vandaag 28-04-2024 met 3 personen wezen eten.
    Toen wij de rekening kregen stonden er dubbelen gerechten op de rekening.
    Er was geen discussie mogelijk.
    wij moesten de rekening gewoon betalen.
    Er was 1x bassies en 2x tjauwmin extra berekend (€9)
    wij komen hier al vanaf 2017, vaak met meerdere personen.
    Ook na hun gedwongen sluiting zijn wij hun altijd trouw gebleven.
    Nu zijn ze een aantal vaste gasten kwijt.
    wij komen hier NOOIT meer.

19. Pannenkoekenhuis Nunspeet

Een leuk pannenkoekenhuis voor kinderen, een leuke sfeer, buiten veel speelmogelijkheden en ook binnen is het vd kids genieten. Maar je komt hier ook voor het eten en drinken.
    De frisdrank was lauw, de spek, kaas ananas pannenkoek was niet lekker,erg flauw van smaak. De spek was erin gebakken en de kaaskrulletjes met kleine stukjes ananas lagen er overheen gestrooid. Ik vind dat persoonlijk niet lekker, mijn voorkeur is alles meebakken in de pannenkoek. Daarnaast leek hij niet gaar. Mijn vriend had een bult vlees op de pannenkoek maar vond de smaak lekker. Dus wil je lekker eten, dan is dit voor ons niet geschikt. Ga je met kinderen dan is het een feestje. Ze mogen zelfs een kadootje uitzoeken..leuk hoor!

20. Pannenkoekenhuis Nunspeet

Jan en Jetta

21. Margriet

Super leuk restaurant. Sfeer erg gezellig! Bediening goed en eten was heerlijk!
    Aanrader!

22. The service point only for the girl who was doing our payment at the kassa . The rest of the stuff is super friendly and nice .
    We couldn’t pay with billet of 200. It’s not mentioned anywhere , and the girl was very arrogant way repeating that it’s the law in The Netherlands that we cannot pay this way ! In the Rijksoverheid it’s says very clearly: “De wet verplicht niemand om wettige betaalmiddelen te accepteren. Winkeliers mogen contant geld (biljetten en munten) of betalen met een pinpas of creditcard weigeren. Wel moeten winkeliers duidelijk laten weten welke betaalmiddelen ze niet accepteren. Bijvoorbeeld via raamstickers of kassastickers.“

23. Diana Kaulitz

24. Wat een lekkere pizza's! Leuke sfeer en een enthousiast team. Als ik ooit weer in sneek kom ga ik hier weer eten!

25. Frans & José

Afgelopen donderdag de openingsknaller gegeten in De Kajuit, super lekker! Erg gezellige sfeer, prima bediening en mooi opgemaakte borden/schaaltjes.
    Vandaag spareribs afgehaald.....onwijs lekker!! Keurig verpakt, heel erg goed verzorgd. Op naar de volgende keer.

26. Frans & José

27. Martin en Marina

Kom er heel jaren ook al woon ik niet meer in Maastricht maar als in de stad ben nog altijd even een lekker frietje eten bij Snackbar Ludo

28. Het eten was heel goed .mij viel wel op dat het erg gedateerd is en vies. personeel is vriendelijk wel jong en onervaren . Drank kan wel iets goedkoper voor een speciaal biertje betaal je 7 euro dat betaal je nergens .

5,5
  29. Afhaal en bezorg Den Haag

Eelco De Goeij

Bezorger kwam eten tussen z’n voeten, zonder warmhoudbox oid op z’n scooter brengen. Dus lauw eten. En was het nog te eten, het te smering voor woorden. Nooit bestellen!!!

30. Grietje Tilstra

eten prima, heerlijk gegeten, Bediening Geweldig Delano, Bella en Sophia, super gezellig.