Grote plaatsen met restaurants in Gelderland

Alle plaatsen in Gelderland

Nieuwste recensies in Gelderland

1. Tessa Berns

Je kan hier niet reserveren.
    Je moet er gewoon heen gaan ze zijn open op: donderdag van 19:00/2:00
    Vrijdag van 19:00/4:00
    Zaterdag van 15:00/4:00
    En zondag van 15:00/2:00
    De tijden hier onder kloppen niet!

2. Het eten was erg goed. Verse producten en goede kwaliteit.
    Echter duurde het vrij lang voordat er iets te eten op tafel kwam en ook het wachten op de volgende gang duurde even.
    Maar qua eten en sfeer niet te klagen.

3. BERT&GRIETJE

Wij hebben bij KRIEBELZ ons GOUDEN HUWELIJKSFEEST gevierd !! Het was super gezellig heerlijk gegeten , bediening was helemaal TOP!!! In een sfeervolle grote zaal !!!

4. Pannenkoekenhuis Nunspeet

Een leuk pannenkoekenhuis voor kinderen, een leuke sfeer, buiten veel speelmogelijkheden en ook binnen is het vd kids genieten. Maar je komt hier ook voor het eten en drinken.
    De frisdrank was lauw, de spek, kaas ananas pannenkoek was niet lekker,erg flauw van smaak. De spek was erin gebakken en de kaaskrulletjes met kleine stukjes ananas lagen er overheen gestrooid. Ik vind dat persoonlijk niet lekker, mijn voorkeur is alles meebakken in de pannenkoek. Daarnaast leek hij niet gaar. Mijn vriend had een bult vlees op de pannenkoek maar vond de smaak lekker. Dus wil je lekker eten, dan is dit voor ons niet geschikt. Ga je met kinderen dan is het een feestje. Ze mogen zelfs een kadootje uitzoeken..leuk hoor!

5. Margriet

Super leuk restaurant. Sfeer erg gezellig! Bediening goed en eten was heerlijk!
    Aanrader!

Meer recensies in Gelderland