1. Heb altijd heerlijk gegeten bij Delphi. Maar toen ik laatst tijdens het eten een labrador binnen zag komen met zijn baasje is het eetlust mij vergaan. Deze mensen zaten achter ons en de geur van de hond verspreidde zich snel waardoor ik niet meer verder kon eten omdat ik hond rook ipv van mijn eten, heel jammer dit.
    Dit aangegeven bij de eigenaar en hij verontschuldigde zichzelf en vond het heel vervelend maar wilde zijn vaste klanten niet kwijt en daarom zijn er honden toegestaan gaf hij aan. Hoe zit het dan met de vaste klanten die daar niet van gediend zijn? Snap zowiezo niet waarom mensen hun hond meenemen naar het restaurant, ze kunnen makkelijk 2 uurtjes alleen zijn. En als je zo graag met je hond samen wilt eten, dan kan je het eten ook ophalen.
    Ik ben/was ook een vaste klant en kwam daar regelmatig. Helaas zal ik daar niet meer naar toe gaan zolang honden toegestaan zijn. Dit is niet hygiënisch, thuis zit je ook niet met je hond aan tafel te eten. Gelukkig zijn er nog genoeg Griekse restaurants waar geen honden toegestaan zijn.