• Lid sinds 8 maart 2016

1. -

zwaagstra heeft nog geen foto toegevoegd

1. zwaagstra's profielfoto
    zwaagstra heeft gereageerd op een recensie van Snackbar Hans en Grietje

Al zou men 1 of 2 cent vragen voor de tasjes en word het naar beneden afgerond zijn ze volgens de wet niet in overtreding. De wet zegt zelf dat bij contante betaling afgerond mag worden.
    Zelf ben ik een echte tegenstander om teveel plastic te gebruiken en hergebruik deze tasjes dan ook altijd voor vuilniszakjes. Ik zeg dus niet dat er zomaar lukraak voor ieder dingentje een tasje gebruikt moet worden. Echter als ik mijn eten kom halen, wat ik dus niet zonder tasje mee kan nemen, vind ik het niet kunnen om daar geld voor te rekenen. De andere zaken doen dit ook niet en vanuit mijn principe zal ik minder gebruik gaan maken van deze zaak.

2. zwaagstra's profielfoto
    zwaagstra heeft gereageerd op een recensie van Snackbar Hans en Grietje

De richtprijs van de overheid is dan wel 25 cent per tasje, maar de meeste winkels rekenen 1 of 2 cent zodat je bij je aankoop wat echt niet mee kan zonder tasje niets uiteindelijk betaal. Ik vind het helemaal niet erg om voor een tasje te moeten betalen als ik het zo mee kan nemen. Zeker bij hun vaste klanten gaat dit irritatie opleveren.

3. zwaagstra's profielfoto
    zwaagstra heeft een recensie geschreven voor Snackbar Hans en Grietje

Altijd zeer goede ervaringen, komen hier iedere week en de loempia's en kroketten zijn heerlijk. Maar om nu 10 cent te rekenen voor een tasje, vind ik er klantonvriendelijk...