Nieuwste foto's in Breda

8. De Avenue heeft een nieuwe foto
  9. De Avenue heeft een nieuwe foto
  10. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Fritessalon 't Liesbosch

Wij komen hier al 40 jaar en het blijft de beste friet in de regio. Niet te hard gebakken, niet te zacht gebakken. Perfect! Wij rijden hier zelfs een stuk (20 minuten) voor om. Dat is de moeite waard. Het terras is wel aan vervanging toe maar de rest van het sfeertje maakt dat helemaal goed. Eigenaar is een aardige vent en alle werknemers zijn super aardig.

11. Silvie's profielfoto
    Silvie heeft een recensie geschreven voor Beers & Barrels

Wat een enorme tegenvaller, dit restaurant! Veel te koud binnen (met jassen aan gegeten) twee planken als voorgerecht waar een paar ribbetjes en worstjes op lagen en een zielig hoopje nachos. Plastic in mijn hamburger waar geen reactie op kwam van de bediening. En vervolgens een rekening van € 300,- met 6 personen, voor alleen 2 borrelplanken en een hoofdgerecht. Eens maar nooit meer!

1,6
  12. Debby's profielfoto
    Debby heeft een recensie geschreven voor il Primo

Altijd heerlijk eten bij Il primo. En vriendelijke bediening.
    Echter drankjes bij het eten kwamen te laat. Het was druk maar toch jammer.

13. Ja's profielfoto
    Ja heeft een recensie geschreven voor Pizza 076

Prijs kwaliteit is dikke vette onzin. Besteld, 2 uur later komt het koud aan. Zou nog geen euro betalen voor die pizza's.

14. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor TASTE The Original

Ron Donkers

Wederom een heerlijke lunch bij Taste Breda. Leuk plekje met aardige enthousiaste jonge ondernemer, echt gezellig. Mijn tip is om van de eerste winst iets met de toiletgroep te doen. Wij komen snel weer lunchen!

15. R.T.S's profielfoto
    R.T.S heeft een recensie geschreven voor Mr. Moos

Het eten was heerlijk, zowel de garnalen als het vlees waren van goede kwaliteit en smaakten prima. De serveerster had ons heel fijn bediend!

Ondanks dit, mijn eerste impressie van de avond was wat minder positief. Ik had gereserveerd voor 20:00, maar was al rond 19:30 aanwezig. We werden vriendelijk verzocht om lekker een drankje te drinken bij de bar, omdat er nog geen tafel beschikbaar was. “Ja! Prima! Geen probleem hoor.” Maar vervolgen kwamen er nog 2 andere stellen binnen, slechts 10 minuten na ons, en zij kregen binnen 5 minuten al een tafel toegewezen, terwijl wij nog steeds moesten wachten. En dat is niet de ergste. Ook kregen we een tafel helemaal achterin. En toen begon een lekkage van de regen door het slechte weer. Fijn hè? Niet eens excuses ontvangen. Maar ik zal het niet verder hebben in uitgebreide informatie over het onderwerp onbewuste vooroordeel en discriminatie. Maar het voelde wel zo.

Zal het niet aan anderen bevolen. Niet eens omdat het eten lekker was. En dat is helaas een algemeen feit in de wereld, zelfs als mensen het niet willen erkennen. De eerste indruk is van groot belang en het was duidelijk dat er een verschil was in behandeling!

16. Henke's profielfoto
    Henke heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Eetcafé Breda

Wat een slechte zaak is dit geworden. Vergeten bij het voorgerecht van alles, serveren bier wat zuur is zonder een glimlach. De biefstukken zijn van slechte kwaliteit, smaakloos. De eerste keer leek he wel stoofvlees zo doorbakken was die, terug gestuurd, daarna een onderhand rauwe koude biefstuk gehad, eveneens terug gestuurd. Voor dit geld zijn er veel en veel betere restaurants waar ze wel aandacht hebben voor de gast ipv deze biefstuk fabriek.

17. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Pizza 076

Een durum met kipfilet is hier nog droger dan de Sahara. Deze durum kan ook gebruikt worden als knuppel.

18. Alice De Laat's profielfoto
    Alice De Laat heeft een recensie geschreven voor Pom Lai
    Afhaal en bezorg Breda

Alice De Laat

Om 16.00 uur via thuisbezorgd.nl 2 menu’s besteld. Eén met witte rijst en een met donkere bami. Ik heb aangegeven dat ze zo snel mogelijk bezorgen maar rond 18.00 uur kregen we pas ons eten zonder de donkere bami. Kan gebeuren. Ik heb gelijk gebeld en ze zouden dit naleveren. Om 19.00 uur pas de bami gekregen waardoor ons eten koud is geworden.

19. EVATJE's profielfoto
    EVATJE heeft een recensie geschreven voor Friet & IJssalon Hoge Vucht

Wow deze tent! Kom hier al een paar jaar en is wel een vrolijke tent, alleen het buiten wachten op je eten is minder, maar voor de rest top.

20. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor T-Huis
    Internationaal Breda

Super toffe zaak midden in het park.
    Recent de menukaart veranderd begrepen wij van 1 van de dames in de bediening.
    Wij hebben er heerlijk geluncht en geborreld.
    Prettige mensen in de bediening die het zichtbaar naar hun zin hebben.
    Wij komen zeker nog eens terug