Nieuwste foto's in Assen

Laatste updates in Assen

1. Jeroen 's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor uw uitgebreide review.

Soms heb je van die dagen dat alles tegelijk komt.. mede door de vele reserveringen ( die wij echt wel gespreid aannemen) maar ook door bestellingen van gasten. Als 1 tafel wel een voorgerecht neemt en een andere tafel niet en je komt een half uur later binnen, dan moeten de hoofdgerechten toch tegelijk mee.. Afgelopen moederdag met het terras vol en binnen vol, heb je wel eens zo’n dag dat het allemaal tegekijk de keuken uit moet en het wat langer duurt helaas.

Alles wordt vers bereid als de bestellingen binnenkomen in de keuken.

Bedankt voor uw komst, het zal een volgende keer vast niet weer zo zijn dat het allemaal wat langer duurt.

Met vriendelijke groeten Jeroen

2. Agram's profielfoto
    Agram heeft een recensie geschreven voor Eetcafe by JenJ

Bij binnenkomst goede ontvangst.
    Het was helemaal vol. Maar ook een gezellige sfeer.
    Hoewel ik reviews had gelezen over de lange wachttijd en ik dus enigszins was voorbereid en het voorgerecht snel kwam, vond ik het uur daarna wel te lang. Maar ik denk dat de bediening het zeer goed doet. Die bestaat deze avond uit 2 personen. Zij zijn rustig, vriendelijk, weten wat ze doen en stralen geen stress uit.

Ik denk dat de keuken het ook goed doet. Kwaliteit was goed. Ook voor de prijs dacht ik in eerste instantie. Ik denk dat de kok (2 personen waarschijnlijk) goed weet wat hij/ zij doen/doet. Restaurant is vol. Tussen 17.00 en 20.00 krijgt tafel na tafel zijn eten.

Ik denk dat er heel goed is nagedacht over de hoeveelheid van de verschillende componenten op je bord. Er is nu geen verspilling gelukkig doordat er heel veel eten terug gaat. Hier is goed over nagedacht t.o.v. de verkoopprijs. Zo hoef je niet te duur te worden in deze tijd. Maar toen ik bijv. niet standaard salade kreeg bij de kikkererwtenburger maar dit apart moest vragen, begreep ik dat alles goedkoper staat aangegeven op het menu.

Mijn zoon had de visfilet. Maar het waren hele kleine dunne filetjes. Hij vond dat de krokante laag te veel was t.o.v. de vis. Hij had nu geen groente er standaard bij. Het was nu wel heel veel friet. Uiteindelijk is de hoeveelheid dus iets minder, en dan kan je ook iets goedkoper zijn dan bij een aantal andere restaurants. Je meer als je een bijlage erbij wilt. Redelijk. Maar dan verwacht ik toch meer smaak en genieten van de bijlage en het hoofdonderdeel op mijn bord.

Kortom eigenlijk is er qua kwaliteit nergens iets op aan te merken. Ik denk dat dit restaurant roeit met de riemen die ze heeft. Maar de wachttijd van een uur heb ik hier de volgende keer niet voor over.
    Misschien is er iets te veranderen in het invullen van de tijdstippen met de reserveringen?

3. Hilda's profielfoto
    Hilda heeft een recensie geschreven voor Eetcafe by JenJ

We hebben wederom weer heerlijk gegeten en de bediening was top.

4. Poort van Assen's profielfoto
    Poort van Assen heeft gereageerd op een recensie van De Poort van Assen

Wat weer een mooie recensie, dank je wel en heel graag tot ziens!

5. Poort van Assen's profielfoto
    Poort van Assen heeft gereageerd op een recensie van De Poort van Assen

Dank voor de positieve recensie!

6. Agnes van der Bijl's profielfoto
    Agnes van der Bijl heeft een recensie geschreven voor De Poort van Assen

Agnes van der Bijl

Zoals altijd was het weer genieten bij de Poort van Assen. Het eten en drinken is van zeer goede kwaliteit en het personeel erg vriendelijk. Tot een volgende keer maar weer.

7. Kitty's profielfoto
    Kitty heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Kroon

1,5 uur wachten op ons eten. Jammer dat we slechts 2 porties frietjes kregen voor 8 personen. Nochtans werd ons beloofd dat er nog frietjes zouden volgen. Zeker zijn geld niet waard.

3,1
  8. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor De Bonte Brink

Slechter als dit nog nooit meegemaakt. Kom hier nooit meer. Wat een walgelijk eten. Kon er niets van eten gezien mijn medische situatie. Ook helemaal geen contact met mij gezocht, terwijl ik meerdere telefoontjes heb gepleegd en emails heb gestuurd vooraf mijn komst. Dus pas op de dag voordat ik vertrok werd er pas ondersteuning aan mij gegeven. Was zo ontzettend boos. Dat ik niet eens meer zin had de eetzaal in te gaan. Had gelukkig veel van mezelf mee qua eten en drinken, anders hadden ze mij mooi kunnen opnemen in een ziekenhuis. Communicatie erg ver te zoeken en voedsel dus walgelijk. Nog slechter dan de Aldi. Bewerkt en kant en klaar, wat ik dus niet kan eten. Elke keer opnieuw alles moeten uitleggen, terwijl er vooraf beloofd is dat de chef kok contact met mij zou opnemen. Wat nooit is gebeurd. Als ie aankomt word er gezegd door een flierefluiter dat er genoeg te eten is voor me. Nou dus helemaal niks. Heb niks kunnen eten. Op een gegeven moment verplicht dingen moeten eten die ik totaal niet mag en kan eten. Walgelijk gewoon. Voel me hondsberoerd. En dan nog zeuren als ik naar m'n kamer loop met wat gezond voedsel. Wat je gezond kan noemen. Weer uitleggen hoe of wat. Heel het hotel inclusief gasten wist inmiddels wat ik mankeerde. Ja echt super fijn hoor. Zo gênant, zodat je een paniekaanval krijgt. Mensen massa..allemaal dringen en doen. Bijdehante reacties. Ze moeten blij zijn dat ik mij heb ingehouden. Verschrikkelijk bed, voor mensen met extreme rugklachten zoals artrose. Walgelijke bezoekers, die denken dat ze ff de boel kunnen overheersen met hun grote mond. Nou echt. Dan zit je bij mij verkeerd.
    Als je dit goed vind, dan heb je nog nooit vers gekookt in je leven en heb je nooit vis gehaald bij de visboer en vlees bij de slager. En nooit een maaltijd en sausjes zelf gemaakt. Maar dat kan je ook wel zien aan de figuren die er komen. En natuurlijk aan de prijs van het verblijf kan je ook niet anders verwachten. Voor kids weinig te doen. Geen animatie etc terwijl dat wel staat aangegeven. Het bos was nog het beste van alle dagen. En jezelf bezatten met goedkope troep drank. Als je van mensen massa houdt en vies bewerkt kant en klaar magnetron voedsel dan zit je hier aan t juiste adres. Elke dag is hetzelfde, groundhog day, vieze kamers, handdoeken die zo versleten zijn, en niet eens een washandje. Gelukkig had ik die zelf bij me. Vervelende mensen en goedkope drank. Totaal geen communicatie en empathie en van personeel. Op 1 persoon na. 1000 keer moeten uitleggen wat ik mankeerde, omdat ik elke vermaand werd door iets. Zodat iedereen daar nu weet hoe of wat. Ja echt heel fijn voor me maar niet heus. Grootste flut vakantie van m'n leven. Nooit meer.

9. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Poort van Assen

We hebben heerlijk gegeten. Super bediening en goed verzorgd.

10. AvdP's profielfoto
    AvdP heeft een recensie geschreven voor Queens
    Nederlands Assen

Het eten was eenvoudig maar smaakte prima. De bediening zeer vriendelijk. De sfeer was redelijk. De wat ons betreft te luide achtergrondmuziek was debet aan de wat lagere beoordeling voor sfeer.

11. Jeroen 's profielfoto

Dank u wel!

12. Poort van Assen's profielfoto
    Poort van Assen heeft gereageerd op een recensie van De Poort van Assen

Dank voor wederom een mooie recensie, graag tot ziens!

13. Samira's profielfoto
    Samira heeft een recensie geschreven voor Burger Queen

Samira

Erg lekker eten, erg gevarieerd. Vriendelijk personeel en snelle service!

Top top top

14. Jan Tiesing's profielfoto
    Jan Tiesing heeft een recensie geschreven voor Eetcafe by JenJ

Jan Tiesing

Als vanouds gewoon lekker en goed.

15. Jelmer Meijer's profielfoto
    Jelmer Meijer heeft een recensie geschreven voor De Poort van Assen

Jelmer Meijer

Veel keus in veganistisch eten en hele fijne mensen. Ik voelde me welkom.

16. Jeroen 's profielfoto

Dank je wel Aljo en Sandra

17. Aljo en Sandra Prinsen's profielfoto
    Aljo en Sandra Prinsen heeft een recensie geschreven voor Eetcafe by JenJ

Aljo en Sandra Prinsen

Wij hebben 2 dagen vrijdag en zaterdag tijdens de SBK weekend er heerlijk gegeten. Een heel gezellige sfeer, de bediening was perfect. De gastheer kwam geregeld tussen de gangen door een praatje maken. Zeker de moeite waard en aanrader om daar te eten. Een super gezellig eetcafé. Volgend jaar gaan we er weer heen tijdens het SBK weekend.

18. Jeroen 's profielfoto
    Van restaurant

Dank je wel voor de mooie woorden! Gezellig dat jullie er waren…

19. Trijnko Koning's profielfoto
    Trijnko Koning heeft een recensie geschreven voor Eetcafe by JenJ

Trijnko Koning

In één woord fantastisch!

• Eindcijfer 10