Happy Italy laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 12:00 - 21:00
di 12:00 - 21:00

• Halal
  • Veganistisch
  • Bezorgen

ma 12:00 - 21:00
di 12:00 - 21:00

1. Na een leuke film bij Pathé Schiedam besloten wij samen nog iets bij het naastgelegen Happy Italy te gaan eten.
    Er stond geen rij wachtenden buiten, dus de veronderstelling was dat wij wel vlot terecht zouden kunnen. Zelfs binnen stond niemand te wachten en er waren ook nog behoorlijk wat plekken vrij ... wat een geluk!

Vervolgens hebben wij ruim 10 minuten bij de deur staan wachten (daar is ook aangegeven te wachten tot je naar je plaats wordt begeleid) terwijl achter ons een rij begon te groeien ... en niemand van het personeel kijkt je zelfs maar aan.

Opeens ... ja hoor, daar kwam een niet-Nederlandstalig persoon om ons een plaatsje te wijzen ... klem naast de kassa waar mensen letterlijk tegen de tafeltjes met etende gasten staan te leunen ... dat liever maar niet.

Grotere tafels waren geen optie, want die waren bestemd voor 4-6 personen ... hoewel die mogelijk ook de hele avond leeg blijven bij gebrek aan zulke groepjes.
    Uiteindelijk toch een gewoon tafeltje (voor 4) toegewezen gekregen.

Lekker de kaart bekeken en e.e.a. uitgezocht en vervolgens ... wachten, met opnieuw niemand die je aankijkt.
    In het verleden daar ook wel eens gegeten en dan kon je een QR-code scannen en met je telefoon bestellen en gelijk betalen, maar hiervan niets meer te zien (misschien nieuwe uitbater die dit heeft afgeschaft?).

Na ruim 15 minuten zonder enig contact met personeel vertelde het stel dat aan het tafeltje naast ons zat en net klaar was (blijkbaar ons groeiende ongeduld opgemerkt) dat het systeem met de QR-code nog steeds actief is.
    Dat was dan een los papiertje dat je bij aankomst moest krijgen en daarop de bedoelde QR-code ... wij hadden echter niets ontvangen en dan kun je tot Sint-Juttemis wachten.

Mij was deze mededeling ruim voldoende om onze maaltijd maar ergens anders te gaan bestellen.
    Bij de deur keek de eerder genoemde niet-Nederlandstalige plaatsaanwijzer ons vreemd aan en vroeg uitleg ... uiteraard in het Engels, wat voor mij geen enkel probleem vormt, maar waar ik na ca. 30 minuten wachten absoluut geen zin meer in had en dus zijn wij vertrokken.

Jammer dat een dergelijk restaurant, hoewel in het goedkopere segment, zó met klanten omgaat ... bij een willekeurige snackbar wordt je beter behandeld.

3,5