Nieuwste foto's in Schiedam

Laatste updates in Schiedam

1. Ben's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor Fred and Harry's

Onder lunchtijd naar Fred and Harry’s gegaan om wat kleins te eten. Gekozen voor Smokey Wings en Chicken Strips, beide voor € 6,50. Op de vraag of we er friet bij wilden gaven we een bevestigend antwoord zonder de prijs daarvan te weten. Het eten kwam snel en was redelijk goed bereid. Alleen schrokken we van de prijs bij afrekenen. Toen bleek dat er € 7,45 per persoon was berekend voor een klein zakje friet met mayo.

2. jar's profielfoto
    jar heeft een recensie geschreven voor Lisa's Kitchen

Smerig! Patat van de kapsalon was koud en vettig. Het vet droop er zo van af. Bel je ze op wordt er gewoon opgehangen. Heel asociaal, gewoon geen worden voor. 30 euro betaald voor 3 kapsalons en zo de prullenbak in.

3. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Woo Ping

Marjolein

1 uur te laat. Koud. En paprika in een Gado Gado? Dat hoort echt niet.
    Slecht!!!! Nooit eerder zo meegemaakt

3,6
  4. Kamila's profielfoto
    Kamila heeft een recensie geschreven voor Woo Ping

The best restaurant in Schiedam!!! I'm love it!!! Delicious food and wonderful service.
    Hej Polacy, pyszne jedzenie i cudowna obsługa ❤️

5. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria

Ik heb bereikt wat ik wil!
    Was totaal niet tevreden. En eerlijk, heb slechte recensies geschreven en gedacht dat mensen uit China niet de Nederlandse snackbar kunnen runnen. Daarmee heb ik deze mensen gekwetst en dat spijt mij oprecht.

We zijn eruit gekomen na telefonisch overleg. Ik heb een heerlijke maaltijd ontvangen die voldoet aan al mijn eisen! Ik ben blij dat ik mijn feedback ben blijven geven, dat ze nu eindelijk hebben willen luisteren en accepteren wat beter kan, en ik weet zeker dat zij hun sterren nu gaan blijven verdienen! Hier was het mij om te doen..

6. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft een recensie geschreven voor De Koemarkt

Het is een eetcafé, geen driesterrenrestaurant, maar we hebben heerlijk gegeten en alle lof voor de bediening.

7. Corrie's profielfoto
    Corrie heeft een recensie geschreven voor Watertuin

Veel eten was koud, keuze beperkt smoezelig.
    Rondom de bakken met eten werd over de bakken heen met hetzelfde doekje met opgeveegd gemorst eten aan de andere kant van de bakken schoongemaakt.
    Sfeerloze omgeving zonder achtergrond muziek.

Kortom een grote tegenvaller voor veel geld.
    Wij komen nooit meer

14. De Provenier heeft een nieuwe foto
  15. De Provenier heeft een nieuwe foto
  16. Janny's profielfoto
    Janny heeft een recensie geschreven voor De Koemarkt

Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.

17. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Gezellig eten in de watertuin Schiedam... dachten we.
    Bij aankomst rond 18:45 was het vrij donker en we zagen helemaal niemand zitten aan de voorkant, we twijfelden of ze wel open waren ondanks de reservering.
    Eenmaal binnen werden we wel vriendelijk verwelkomd en netjes naar onze tafel gebracht. Helaas was het diner niet zoals we hadden verwacht. Het was erg stil, geen vrolijk achtergrond muziekje, geen enkel sfeertje wat je zou verwachten voor een gezellig avondje uit eten.

Het eten was erg slecht, de keuze was niet zo uitgebreid als het ooit was geweest. De frituur hoek zag eruit alsof alles van de vorige dag gewoon weer was opgewarmd. En het smaakte ook niet vers. De satesaus wilde je het eerst van je sate af halen, wil je er een zonder korst ( van het afkoelen) hebben. Voor groenten was er weinig keus en de bami en nasi moesten we zowat op de bodem zoeken. De sushi was absoluut niet vers bereid en een beetje hard.
    Het vlees en vis van de grill, vers bereid was goed te eten, maar nog de prijs niet waard.
    Ik dacht op dat moment dat we in de snackbar nog beter hadden kunnen eten.
    We hebben ruim 170 euro betaald voor 4 personen, dan mag je toch wel een goede maaltijd verwachten.
    Het dessert hoekje zag en smaakte ook alsof alles was ingevroren en de volgende dag er weer uit is gehaald.
    De soesjes en donuts waren erg droog van binnen en het fruit, op het fruit in siroop na, precies hetzelfde. Het ijs in de vriezer was goed te eten helaas lagen de ijsschepjes in water wat eruit zag alsof er non-stop was geschept en met bolletje en al in het water is terug gezet, zelfs met het kraantje een klein stukje open.

Over de service valt weinig te oordelen, het was alleen nodig om de lege borden en flesjes weg te halen en dat werd ook regelmatig gedaan.

Alles bij elkaar is het schandalig "overpriced" voor wat je hier op een avondje aan keuze en kwaliteit krijgt. Het is echt eten en wegwezen.
    Als het niet zo prijzig was had ik opgestaan en weggelopen voor het diner.
    Mijn gezelschap en ikzelf zijn niet van plan hier ooit nog te eten of het aan te raden aan vrienden of familie. Natuurlijk moet iedereen voor zichzelf beslissen, smaken verschillen.

1,4
  18. Adrie Kleingeld Groeneveld's profielfoto
    Adrie Kleingeld Groeneveld heeft een recensie geschreven voor De Provenier

Adrie Kleingeld Groeneveld

Bediening eten beide van een hoog gehalte zeker een aanrader komen beslist terug 👍🏼👍🏼👍🏼

19. Nicoline van Leeuwen's profielfoto
    Nicoline van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor De Provenier

Nicoline van Leeuwen

Alles klopt; de ontvangst: een warm bad.
    Het eten; kleine schilderijtjes met bijzondere smaakcombinaties.
    De bediening; belangstellend en op tijd, de ‘baas’ die regelmatig informeert.
    De prijs klopt.
    Wij zeggen; Michelin ster!

20. Mees Smit's profielfoto
    Mees Smit heeft een recensie geschreven voor Cotto & Mangiato

Heel gezellig en leuk uitziende pizzeria.
    Was niet heel erg druk, dus we dachten kom, laten we even vragen of ze
    nog een plekje voor 3 personen hadden.
    Vriendelijk personeel, wilt u binnen of liever buiten.
    Ze ging het even binnen vragen of er nog plek was.
    Ik loop even mee naar binnen. Nou toen begon het feest.
    Het meisje werd door de eigenaresse de huid vol gescholden, je weet toch dat
    er binnen geen plek is. Waarop ik voorstel buiten is ook prima hoor.
    Had ik niet moeten zeggen, want ze gooit de menukaart naar mijn richting met
    de woorden, met jou praat ik niet.
    Op mijn vraag of dit een normale manier is hoe je met klanten om gaat,
    escaleert de heleboel en gaat ze helemaal los en vliegt ze me nog net niet aan.
    Heel erg gek kijk hier niet van op, want ik had al van veel vrienden en relaties
    vernomen dat dit voor haar een normale manier is hoe je met klanten en personeel
    moet omgaan. Ga er lekker eten kijk maar wat je doet.
    Mij zien ze daar niet meer.
    Keus genoeg toch.