1. Ellen-FoodLover

Vandaag (maandag) voor het eerst naar Zaalig gegaan. Vrij teleurgesteld.

Besteld: pot thee, en van de hartige hapjes selectie de nachos en de feta borek, samosa en falafel.

Bediening: Hartstikke vriendelijke en mooie dame. Tip aan haar: Fingerfood = servetten!

Keuken: Onaangename kok, geen hallo of gedag. Wij kregen i.p.v. feta borek gewone vega loempias geserveerd. Blijkbaar was de borek op, maar dat had de kok niet aan ons en ook niet aan de bediening doorgegeven. We hadden het besteld voor de feta borek. Werd door serveerster wel gevraagd of we wat anders wilden hebben, daar hadden we op in moeten gaan. Loempia, samosa en falafel waren te lang gefrituurd, dus te hard en droog. Chilli saus was niet pittig, gewone zoete loempia saus van luccullus.

Restaurant eigenaar: vind een nieuwe chef die liefde voor eten heeft. Deze man gaat klanten wegjagen, ik kom in iedergeval niet snel meer terug. Jammer, want jullie hebben duidelijk met liefde de tent ingericht en een mooi menu verzonnen.

4,3