1. rrrobb 6812 punten

Dit is vast het best lopende restaurant van Deurne. Het was megadruk toen we er op 9 maart 2013 waren. Maar ondanks dat we niet gereserveerd hadden was er na even kort te hebben gewacht toch alweer een plaatsje vrij gekomen. En nog op een relatief gunstige plek aan de zijkant ook. Het team is duidelijk goed ingespeeld op grote drukte want de ingewikkelde organisatie was voortreffelijk. We hoefden nooit lang te wachten en er was altijd een ober in de buurt die gelijk op je af kwam als je wenkte. Dat heb ik vaak anders meegemaakt in een zo druk restaurant. We hadden een stifatho en een boeren schotel en die smaakten allebei uitstekend. Cheesecake toe was ook erg lekker. En tenslotte nog een echte Griekse koffie (met drab) zoals het hoort. En dat alles samen voor iets meer dan 50 euro. En dat is een hele nette prijs voor zoveel lekker eten en drinken. Als we ooit nog eens in Deurne komen, gaan we hier vast weer eten. Ondanks de grote drukte, die het geheel wel een vreetschuur-achtige atmosfeer geven.