1. Ik had voor 9 juni een tafel gereserveerd om met 12 personen te komen eten, bij aankomst stond onze tafel echter nog niet klaar. Laat ik gelijk aangeven, er was 1 tafel bezet binnen en op het terras 2 tafels. Het was die dag heel warm en na een kwartier wachten is iemand van ons gaan vragen of we aub iets te drinken konden krijgen en alvast een stokbroodje op tafel ( serveerster vroeg of dit wel op de kaart stond)dit duurde bijna een half uur voordat we eindelijk ons drinken kregen en degene die een cocktail had besteld kreeg de melding ik op dat hij smaakt want ik heb het nog nooit gemaakt( stokbrood niet gekregen)Na overleg met elkaar hebben wij besloten om de drankjes af te rekenen en weg te gaan. In 1 woord SLECHT en komen ook zeker niet meer terug. Er werd bij het weggaan niet eens gevraagd of alles naar wens was. Volgens ons heeft het personeel 0 ervaring, zonde want het is een leuke locatie maar voor ons, nooit meer!

1,3