1. Wat een nare mislukking was ons bezoek hier. Dit restaurant ligt op een prachtige plek, maar dat is helaas het enige positieve.
    De bediening heeft geen aandacht voor de klanten, onverschillig en niet bereid tot het leveren van enige service..
    Diverse gerechten van hun menukaart hebben ze niet in huis. Ook menu's die aangeprezen worden op hun internet site, kennen ze niet.
    Los van de lange wachttijden op het eten (terwijl het niet druk was), is het eten ronduit smerig…Zelfs patat blijkt te moeilijk voor de kok.
    Jammer, eens maar nooit meer.

1. Beste Martin, bedankt voor de review. Wat ontzettend jammer dat uw ervaring bij het restaurant niet naar uw wens was. Wij schrikken hier erg van omdat wij met regelmaat hele positieve berichten van onze gasten ontvangen! Wij bieden graag onze excuses aan voor uw ervaring want als wij uw review mogen geloven heeft u niet de service van ons gekregen die u van ons mag verwachten. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen zodat wij kunnen laten zien hoe het ook kan! Met vriendelijke groet, Team KADE17