in Deurne

Geen getut, gewoon goed!

1. Wij werden een uur voor onze reservering afgebeld dat onze reservering niet doorgaat. Reden was dat wij de enigen waren en t restaurant niet voor ons alleen beschikbaar was vanwege ook nog eens de hoge energieprijzen. Ik was graag eerder afgebeld want dan had ik iets anders kunnen regelen. Ik werd bovendien niet vriendelijk te woord gestaan en er werd ook geen tegemoetkoming om het goed te maken aangeboden. We eten er met regelmaat en waren tevreden klant. Dit was erg teleurstellend.

Vorige recensies van Angelique

• Bij clouds eten is altijd een feestje. Ik weet dan zeker dat ik en mijn gasten heerlijk eten. Prijs kwaliteit/verhouding is prima. Locatie en sfeer zeer fijn evenzo is t bedieningspersoneel vriendelijk en bekwaam.

• Angelique

Het was een smaaksensatie. Super lekker gegeten. Bediening erg goed. Ze kwamen geregeld om drank bij te schenken. Zeer gastvrij. En voor t oog was t eten zo gepresteerd dat t een lust is.