1. Tineke Cuperus
    Vertaal van English naar Nederlands

Na lange tijd weer een keer bij Bella Rosa gegeten. Heerlijk! Het was heel erg druk vanwege allerlei festiviteiten en de zaak zat weer stampvol, maar de service lijdt hier niet onder. De kwaliteit van het eten is top. Zeer smakelijk, warm en kakelvers. De bediening zoals gewoonlijk uitermate beleefd en vriendelijk. We komen snel weer terug!

Vorige recensies van Tineke Cuperus

• Gisterenavond weer bij Bella Rosa gegeten. Zaak zat tot aan de laatste stoel toe helemaal vol en de tafeltjes die vrij kwamen werden meteen weer klaargemaakt voor wachtende mensen. Vooraf de plank genomen met de diverse Italiaanse kazen en worst soorten. Heerlijk en ruimschoots voldoende. Voor hoofd had ik de gamba's met zeebaars en kokkels in een roomsaus. Oh wat was dit weer heerlijk. De mannen hadden een prachtige filet mignon. Alles weer precies lang genoeg gebakken. Zeer smaakvol allemaal. In de bediening ditmaal meerdere mensen wat echt nodig bleek. Maar hoe druk het ook is, de bediening is altijd attent en zeer vriendelijk. Wij komen graag bij Bella Rosa. Echt een avond genieten.

• Weer bij Bella Rosa gegeten. Wat is het toch een mooie zaak. Heerlijk eten, vers bereid en zoveel gastvrijheid. Wij blijven komen en bevelen deze Italiaan bij iedereen aan!!

• Ontvangst was zeer hartelijk. Olijfjes en een bruschetta werden gepresenteerd direct nadat we waren gaan zitten. Het glaasje rode wijn was zacht en zeer aangenaam. Vooraf kozen we een mix van worst, kaas, zongedroogde tomaatjes en olijven en hierbij kregen we vers, nog warm, brood. Voor hoofdgerecht 2 soorten pasta, een met bief en een met garnalen. Heerlijk van smaak! De prijs is hier ook zeer aangenaam. Een heerlijk diner voor een leuke prijs. Wij hopen dat Bella Rosa een blijvertje is in Schiedam!