1. We hadden gereserveerd voor 6 personen, waren met 5 personen. We wilden op het terras een drankje nemen voordat onze gasten zouden komen. De eigenaresse stond ons op een onbeschofte manier te woord en bleef maar herhalen dat met meer dan 2 personen niet op het terras gereserveerd kon worden. Toen bleek dat er geen tafel voor 6 gedekt was. Snel een stoel erbij voor 5. Zeer storend dat de eigenaresse als een dolle stier door de zaak loopt en luid haar ongenoegen laat blijken. Affogato hadden ze niet, stond niet op de kaart. Aperol was een beetje dun oranje spul met 30 ijsklontjes. Bleek achteraf dat ze deze dubbel gerekend had. Waren we thuis zag ik dat ze gebeld hadden, terug gebeld, wist diegene niets van, later werd ik door de eigenaresse gebeld met de vraag waarom we niet gekomen waren. Eten was te doen maar niet geweldig. Als je dus graag afgesnauwd wil worden moet je hier zeker heen.

3,5