1. We hadden om 17u gereserveerd, maar volgens de bediening was het 18u. Gelukkig had ik ‘bewijs’ in de vorm van een sms.

We kregen 1 pannenkoekenkaart (achteraf blijkbaar van de SD actie, waar wij niet aan mee deden). We vroegen of ze nog andere dingen hadden om te eten dan pannenkoeken. Dat hadden ze, dus we kregen nog een kaart. Deze was echter tot 16u, het was inmiddels 17.30...

Personeel was totaal niet op de hoogte van de acties/voorwaarden of wie voor wat gereserveerd had.

Bij het bestellen, bleek precies de pannenkoek die 1 van ons wilde er niet te zijn. Zou fijn zijn als dit vooraf even gezegd werd.

Uiteindelijk besteld, komt de ober terug dat de desbetreffende bestelde tosti er niet is. Er stonden helemaal geen tosti’s op de kaart en die hadden we dus ook niet besteld!!

We wilden nog een ijsje, maar de ober wist niet zeker of dit kon, dacht dat het maar tot 16u was. Dit bleek niet zo te zijn, dus toch ijs besteld. Bleek dat ze nog wel dame blanche ijs hadden (lees: vanille-ijs), maar geen chocoladesaus. Dat is wel een cruciaal onderdeel van een dame blanche lijkt me.

Bij afrekenen hebben we 4x een nieuwe bon gehad, omdat het telkens niet klopte.

Kortom heel slecht geregeld en personeel had totaal geen idee waar ze mee bezig waren. 1 jongen werd totaal door zijn collega afgevallen. Iemand kan nog zo slecht functioneren, maar dat doe je niet als collega’s.

1,9

1. Beste Sanne,

Jammer om te lezen dat er zoveel fout is gegaan aan jullie tafel en dat we dit natuurlijk op de dag zelf niet hebben gehoord bij het afrekenen. Feedback is altijd welkom, doen we ook zeker wat mee.

Dat er iets op is kan natuurlijk de beste overkomen, we hebben u hier ook een alternatief voor geboden. De rekening hebben we extra met u gecheckt zodat hier ieder geval geen fouten op zouden staan.

Broodjes zijn lekker voor overdag, in de avond hebben we een diner kaart.

Was helaas een rommelige dag waar het een en andere zeker niet is goed gegaan, hiervoor ons excuses.