1. 17 Oktober jl rond 1315 uur, een bezoek gebracht aan Watertuin Schiedam. Nooit meer, zonde van het geld! Ik heb ze inmiddels twee keer gemaild, omdat er op mijn eerste klacht niet eens werd gereageerd, voor alsnog op de twee mail ook niet.

Er waren naast ons 2 nog 8 andere mensen aan het eten, althans ze zaten aan een tafel. Want eten was vrijwel onmogelijk… Alles was op en werd gewoon niet meer aangevuld. Datgene wat er nog wel lag, was inmiddels steenkoud en taai, dus alles behalve lekker.

Personeel was volop aanwezig, zeker 6 man, maar die stonden meer met elkaar te ouwehoeren dan dat zij wat deden. We werden niet begroet en toen ik vroeg of de sushi nog werd aangevuld, keken zij mij aan alsof ze water zagen branden.

Dat is absoluut geen 15 euro per persoon waard. Zeker niet als je binnen het uur weer vertrekt omdat je nog steeds trek hebt, maar er gewoon niets te eten is.

Spijkenisse is echt zo geweldig qua service en keuze, mocht je besluiten om naar de watertuin te gaan, kies dan absoluut voor dit restaurant. Maar neem van mij aan, sla schiedam over!