1. Een prima restaurant voor basic voedsel. Er is weinig Amerikaans aan het menu, maar het is warm, smakelijk en redelijk in verhouding tot de prijs. De nepbloemen in de vensterbank waar de oase bovenuit steekt draagt bij aan de charme. Doe iets aan die oubollige en vooral slordige inrichting. Dat kan zo simpel, zoveel beter.

Het is een GROOT restaurant. Wij hadden veel last van de gillende koters om 21.00!

Ook kreeg ik (na lang wachten) voor 7,5 euro een halve (met wie moest ik die delen?) wafel, tien droge, warme kersen en twee kleine bolletjes ijs. Kom op kokkie, dat kan beter.

Wij waren niet overenthousiast en zullen waarschijnlijk niet terug komen, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die erg blij worden van de dry-aged beef, de spareribs en de lekkere gebakkken aardappelen, want dat was allemaal prima in orde. Niet voor ons, maar je kunt je er zeker geen buil aan vallen.

6,5