1. Afgelopen zaterdag ben ik gaan eten met nog 3 personen op het terras. Het begon allemaal goed, personeel had veel vertelt over het restaurant en heel veel verhalen gehoord over hoe professioneel het daar binnen verliep.
    Echter toen ik naar binnen liep voor naar het toilet te gaan hoorde ik vanalles in de keuken. Er bleek een harde ruzie te zijn geweest in de keuken, met woorden die een klant niet zou willen horen. Ook vond ik het gek dat het heel lang duurde voor mijn eten er was, en toen dit aangegeven was en ze vergeten waren om mijn eten te maken was het ineens binnen 3 minuten klaar. Het eten was duidelijk opgewarmd in de magnetron en dit zag ik ook bij het langslopen. De borden met eten zag er heel gierig uit toen ik dit eenmaal kreeg. Er werd mij ook beloofd een uitgebreide uitleg te krijgen van de kok, maar die is nadat ik haar langs zag lopen en riep hard door gaan lopen. Eenmaal begonnen aan het eten was het eten bijna allemaal niet lekker. Kan ook persoonlijk zijn dat mijn smaak niet eraan gewend is, maar met een indonesische vriend aan tafel die het ook niet te vreten vond betwijfel ik of het eten ook echt vers is..
    Hartelijk bedankt voor jullie moeite,
    Maar hier kom ik dus echt niet meer.
    Word tijd dat jullie trouwens meer personeel aannemen, de dame aan het werk had haar handen vol en verontschuldigde zich in ieder geval wel netjes voor alles.
    Ik zeg het nu dus echt nog een keer duidelijk.

GEEN aanrader dit..
    Misschien kunnen jullie wat doen met de tips die jullie van de klanten meekrijgen, want als ik zo kijk ben ik ook niet de enige!