1. 15 april met 6 man bij Mette gegeten. We hebben een gezellige avond gehad, toch wel wat op- en aanmerkingen.
    Nadat we allemaal drankjes besteld hadden vroeg de ober of we er nog wat water bij wilden. Gezegd dat wat gewoon (plat) water wel lekker erbij is, zie je dat er later 3 flessen water op de rekening staan. Ik blijf het vriendelijker en beter (milieu) vinden om karaffen kraanwater voor te stellen. 6 maal Mette menu besteld, 3 met entrecote. Er is aan niemand gevraagd hoe hij/zij de gaarheid wil hebben (medium/rare/done). Vind ik echt niet kunnen. Na afloop koffie besteld, blijkt er op de bon koffie compleet te staan a 3,75. Je moet toch een gewoon kopje koffie kunnen bestellen lijkt me. Verder zat er bijna een uur tussen de gangen, vind ik behoorlijk (te)lang.
    Als je astma hebt kun je hier ook beter niet gaan eten, 4 maal per uur wordt er in de keuken een sigaret opgestoken en stroomt de sigarettenrook het eetgedeelte in. Leuke avond gehad, maar dit is geen toprestaurant. Prijs /kwaliteit daarom een 4.