1. W. Markus

We zijn op de verjaardag van mijn vrouw bij deze zaak uiteten geweest. Dit was een behoorlijke teleurstelling. We klagen beide nooit, maar hier wil ik anderen toch op attenderen. De lamscurry was laf van smaak, totaal niet wat je ervan verwacht, het had meer iets weg van een ingedikte tomatengroentesoep uit blik. Ander fingerfood voor de kinderen was op zich ok, maar de prijs/hoeveelheid verhouding was wat mij betreft behoorlijk zoek. We kregen een kop koffie als 'goedmaker' maar de prijs was met 90 euro te hoog voor een teleurstellende ervaring en voor weinig eten (geen nagerecht, de kinderen hadden nog trek).

3,3

1. Debuut BV
    Van restaurant

Beste meneer Markus,

Bedankt voor uw feedback op eet.nu.
    Helaas is uw beleving niet volledig naar wens geweest en dat is spijtig.

We streven voor een optimale service en gastenbeleving en hebben dit bij u helaas niet bereikt.

Echter hopen we wel dat we u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen, om te laten zien dat het wel degelijk beter kan.
    Mocht u besluiten ons nog een kans te geven, dan willen we u bij deze in ieder geval vast verwelkomen met een lekker flesje wijn (om zo enigszins de verjaardag van uw vrouw goed te maken).

Hopelijk tot STAN?

Mvg,