Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groningen verdeeld zijn.

1. Angela Nuismer

Het was weer lekker.

2. Niet best, slechte sfeer… vooral door het vriendje van een personeelslid dat met zijn Duitse herdershond op het terras zat, en je de indruk kreeg dat je elk moment opgevreten kon worden… ikke niet weer.

2,3
  3. Seggers

Het eten is helemaal in orde
    Maar beter afhalen dan bestellen
    Vorige keer duurde het 2 uur voor het arriveerde en was ook niet goed
    Had rare biefstuk besteld en kreeg volledig doorbakken
    Laatste keer 2 pizza's en spareribs besteld
    2 spareribs en kapsalon met ananas gekregen
    Wederom goed product maar vreselijke slechte service
    Gaan wel weer naar de concurrent
    Toch jammer

4. Het eten is lekker mooi geserveerd. Voldoende portie. De sfeer is fijn Ook mooi voor een feestje vriendelijke bediening aanrader!

5. Glutenvrij een feestje.
    Bijzondere ervaring.
    Vriendelijke bediening Attent.
    Je voelde je een gewaardeerde gast.
    Eten Vis was zeer smaakvol.

6. Martin & Wanda

In een woord gezegd SLECHT!!!
    Ik had op Hemelvaartsdag gereserveerd voor Zaterdag 11 mei om 14 uur i.v.m. ons 35 jarig huwelijk. Keurig op tijd stapten we binnen en melden ons aan. We mochten binnen of op het terras een tafel zoeken. Het was druk gelukkig konden we op het terras zitten. Na een kwartier was er nog niemand van het personeel langs geweest. Pas na twintig minuten kwam er iemand wat we wilde bestellen. We gaven weer aan dat we gereserveerd handen voor een High Tea. Daar wist het personeel niets van en ging het navragen. Na een half uur wachten kwam ze weer na ons toe en zei dat ze het nog moest navragen. Na 40 minuten wachten kwam ze terug dat ze het een week later in de agenda stond. Na 45 minuten zijn we maar weer weg gegaan zonder High Tea. Jammer van onze huwelijks dag. Jammer maar ze zijn een klant kwijt.

7. René Pul

Na een aantal tips naar deze mooie locatie.
    Goede ontvangst en prettige sfeer.
    Echter… het eten viel ons tegen. En dat is jammer.
    Geen smaakexplosies, wijnen niet speciaal.

5,9
  8. Voor mij was het de eerste keer dat ik bij het restaurant ging eten.
    Het weer was schitterend. Het uitzicht ook.
    Het eten was heerlijk.
    Ik ga er zeker weer terug

9. Peter Bruens

10. Chinees-Indisch Hoogezand

Op vrijdag 10 mei 2024 met z’n beiden gegeten bij Rose Garden in Hoogezand.

Fijn, een avondje uit 🤗.

Lang verhaal kort: is het dure geld op geen stukken na waard.

Wij betaalden bijna €80.- voor een zonder meer zeer teleurstellende ervaring.

De jonge man achter de ontvangstcounter deed echt wel zijn best. Maar als je collega’s niet meewerken schiet het niet op. De jonge dame die dienst had praatte niet te hard maar overschreeuwde zichzelf en was zéér en irritant aanwezig. Haar luidkeels met haar collega’s gedeelde liefdesleven lijkt me toch wel privé maar daar had ze lak aan. Tot in de uithoeken van het (slecht onderhouden) restaurant was haar stemgeluid te horen. Geen rem, niet gecorrigeerd. Resultaat van slechte opvoeding?

Hier had het management natuurlijk moeten ingrijpen. Dit kán echt niet. Je hebt een restaurant en wilt professioneel tewerk gaan lijkt me.

Het aanbod was, zeker in relatie tot de betaalde prijs, zonder meer schraal te noemen. Dan zijn er restaurants in de regio die wél waar voor je dure centjes bieden.

Een ervaring rijker zullen we maar zeggen.

Wij gaan in elk geval na deze teleurstelling nooit meer naar dit restaurant.

11. Willemien

Slappe kleurloze patat wat naar frituurvet smaakt. Te goor om te eten.
    Ook de rest was niet echt lekker.
    Wel snel bezorgd maar ik bestel niks meer

2,4
  12. Nederlands Haren

Sinds de overname niet te vreten. Sateschotel met die lekkere pindasaus van Astoria was vervangen voor een gore satésaus. Een personeelslid vroeg of het smaakte waarop ik zei het is niet te vreten. Ja zei hij ik hoor meerdere klachten over de satésaus.

Laatst nog een keer geprobeerd maar de satésaus was zuur! Geen ster waard!

13. Bakker

Wij kwamen hier heel regelmatig al jaren, maar nu met die belachelijke prijs verhogingen gaan wij wel ergens anders heen. 4 Euro voor een eierbal de milkshake bekers waar al minder in zit. Dit zijn woeker prijzen kan er niets anders van zeggen.

14. Jan van der Heide

Was er al een paar jaar niet meer geweest, omdat als wij telefonisch bestelden en afhaalden tot 3 keer toe er de bestelling niet compleet was.
    Heb ze gisteren nog weer een kans gegeven en hebben de bestelling daar opgegeten, maar kom er nu never nooit weer. Patat veel te hard gebakken met veel kleine keiharde bruine stukjes, ook was het niet warm, loempia was donkerbruin zwart. En de milkshake lauw. Wij zijn er maar uitgelopen en heb er maar niets van gezegd omdat het vol stond met mensen die afhaalden, achteraf wel moeten doen.

15. Ingrid

Wat een geweldig eethuis! En de medewerkers zijn super aardig en betrokken. Het eten was heerlijk.

16. Internationaal Zuidbroek

Angelina Blik

Vanavond met mijn vriend gegeten, omdat we een bon hebben van 20 procent korting. Bij meerdere bedienden aangegeven dat we een bon hadden, maar we hoefden het pas in te leveren tijdens het betalen. Mijn vriend vergeet de bon te laten zien, maar lag steeds op de tafel. Na het afrekenen is de 20 procent korting er niet afgetrokken en moeten we het hele bedrag betalen, want ze had de bon niet gekregen. Ook tijdens de navraag krijgen we niet onze beloofde korting terug. Waardeloos van Van der Valk Zuidbroek. Ik kom niet weer terug!!!

3,5
  17. Mo

Er wordt flink misbruik gemaakt dat hier iedere week onwetende parkgasten komen eten. Daarom loopt het restaurant automatisch vol. Te kleine tafel voor 4 personen. Eten was smakeloos. Niet gekruid. Prijs kwaliteit verhouding absurd. Patat kwam zonder saus. Bij navraag werd 1 klein bakje voor 4 personen gebracht.
    Vriendelijkheid bediening was zwaar overdreven. Na bestellen werden we bedankt alsof we een goede daad hadden verricht.

1,2
  18. r de wit

We wilden even lekker eten dus ORIENTAL direct drinken, en een bestelling gedaan Indische rijsttafel. Na 2 uren niks, vragen; kregen we kop soep. Daarna 40 min, vragen, we moesten nog 15 a20min wachten, want, bij het afhalen was het zo druk. TOEN ZIJN WE MAAR WEGGEGAAN.

2,6
  19. Mijn absolute favoriet voor lange tijd. Heeft de trend gezet voor mijn kinderen. Al lange tijd gesloten, echt heel jammer! Voor mij klopte alles: prijs, kwaliteit, bediening. Top mannen en vrouwen!

20. Niet service gericht. Bij binnenkomst vrouw ah schoonmaken die niet reageerde toen we hallo zeiden maar wegkeek. Eten werd quasi onverschillig op onze tafel gedumpt. (Die nog vies was) Geen bestek of servetten en het drinken wat we hadden besteld moesten we nogmaals om vragen. Bediening had het druk met elkaar ipv met de klant. Patat erg zout en eierbal te lang gebakken. Jammer. Had er meer van verwacht....

21. Jeanette

Wederom gesloten, terwijl op de site staat van geopend.
    Teleurgesteld, net als de mensen die buiten stonden en ook iets wilden nuttigen.
    Wij waren speciaal hier na toegekomen. Heel jammer dit.

22. Een bijzondere verrassing. Wij wonen sinds kort in de omgeving van Winschoten en proberen alle restaurants uit in de regio. Deze staat meteen in de top, komt door de fijne service, locatie en heerlijke gerechten tegen een betaalbare prijs. De mosterdsoep was zo lekker en hoofdgerechten magisch. Hier gaan we terug komen en raden het iedereen aan.

23. roy

Dit moet een kapsalon zijn nou zit geen kaas op geen knoflooksaus iets van sla saus. Geen komkommer tomaat en dan nog het vlees nou lijkt nergens op shoarma? Denk het niet, ook harde stukken! Sla? Moet je vinden. Conclusie, ga er nooit meer heen.

24. Nummer 36 2x bestelt, grote teleurstelling, rijst met geen groente en garnalen en vlees ook bijna niks, gaan hier niks meer bestellen.

1,9
  25. Pascal Wiering

26. Goede ervaring met dit restaurant, lekker eten, snelle service top!

27. Lekker gegeten na het stappen. Een kapsalon en gratis een drankje gekregen. Gewoon aardige personeel met een goede service. Kunnen andere horeca zaken van leren hoe het hoort.

28. Goede service, heerlijk eten en perfecte prijs/kwaliteit verhouding! Aanrader 👍

29. Hele gezellige avond met lekker eten en drinken voor een betaalbare prijs.
    Wij komen hier graag, ook vanwege de vriendelijke personeelsleden en de ruime opzet! Wij blijven zeker terugkomen!

30. Gemoedelijk en goede kwaliteit vriendelijke bediening.