Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Limburg verdeeld zijn.

4 2029
  1. Internationaal Roermond

Tiny Emans

Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
    Prima parkeergelegenheid!

2. Jean en Cindy Debruijn

We hebben genoten van overheerlijk eten in een gezellige ambiance. Het personeel is zeer vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Erg fijn dat je de meeste gerechten in klein of groot kunt bestellen. Dit wordt voor ons een blijvertje.

3. bob entrop

Onlangs met een paar mensen willen lunchen. Eerst een kopje koffie besteld met, wat normaal is, een glaasje water er bij. Nou dat kregen we niet. Wel konden we een flesje water bestellen. De eigenaar weigerde ook botweg de discussie over kraanwater aan te gaan. Kraanwater is ouderwets !!Als je de grens naar Belgie,Duitsland, Slovenie, Frankrijk, Spanje, Italie over gaat krijg je overal ongevraagd een karaf kraanwater. Zeer ongastvrij en heel slecht voor het milieu maar daar is deze Tinus niet mee bezig, hem gaat om geld verdienen. De lunch hebben we maar overgeslagen. Zo bout hebben we het nog nooit meegemaakt..waar gaat het over een glaasje water bij je koffie. Zelfs in Amsterdam krijg je dat er gratis bij. We hebben op verschillende review sites dit gemeld.

2,1
  4. Huiskamerrestaurant Sittard

Chris

dit is deel 1 van een test

• Eindcijfer 9
  5. Anoniem

Het was uitstekend daarom komen we er graag.

6. Chris

Hier gister geluncht met mijn ouders en zus. De speciale bagel Bali was erg lekker, zag er ook leuk en smakelijk uit. Ik vroeg me wel meteen af hoe ik zo'n enorme bagel moest eten, maar uiteindelijk is het goed gekomen!

De serveersters waren allemaal erg aardig. Ze waren wel allemaal een beetje in de ban van de kat die er op bezoek was (en blijkbaar de hele dag daar al rondliep) wat wel grappig was. Ik dacht eigenlijk dat die kat erbij hoorde, want het was een leuke toevoeging voor de sfeer.

De sfeer was er uitstekend, we zaten lekker op het terras, en hoewel het op zondag natuurlijk best een beetje druk is in Roermond, was het absoluut niet vervelend druk, en konden we gewoon gezellig praten. Ik vind het een leuke plek om te zitten.

Aangezien ik niet heel erg op de prijzen heb gelet (en niet hoefde te betalen) kan ik niet veel over de prijs/kwaliteit zeggen. Maar ik had niet de indruk dat het heel duur was in ieder geval.

Al met al weer heel tevreden, meer nog dan vorige keer, dus ik vind het een aanrader!

7. Anoniem

Het was een hele gezellige middag, met koffie thee en gebak daarna met z'n allen ontspanning gezocht en te mitche golfen leuk en gezellig daarna even nog een drankje toen met z'n allen heerlijk gegeten het was allemaal fantastisch.
    En niet te vergeten de bediening, die was helemaal goed en vriendelijk.
    Wij komen zeker nog eens terug.

8. Nederlands Ottersum

Heerlijk gegeten. Prima service en bediening. Aanrader

9. Theo gerrits

Prima gegeten. Leuke locatie. Jammer dat er 2 wijn teveel op de rekening stonden. Met afrekenen niet gezien. Voor de rest aan te bevelen.

10. Marcvankammen

Leuk restaurantje
    Prijzen zijn tamelijk aan de hoge kant.
    Ben anders gewend.
    Ik had callamaris besteld en mijn vriendin ook.
    Ze waren erg taai en smaakloos
    Ook de grote gambas vrijwel geen smaak.
    De service is goed
    De eigenaar kwam vragen of alles naar wens was.
    En nadat wij beiden zijden dat de callamaris taai waren kregen we beide een nieuwe portie die wel beter waren.
    Voor ons een keer en nooit meer.
    Jammer teleurgesteld dat het niet lekker was.

11. Ik heb vanavond het gerecht Oerham cherry met asperges en friet gegeten bij La Place in Sevenum. Ik was zeer verbaasd over het feit dat de kok die dit had bereidt het als een volwaardig gerecht zag. De oerham en friet waren prima. Maar de 2 aangebrande stroken asperge en 3 stukjes champignons die erbij lagen kon ik niet thuisbrengen! Ik vraag me af of de kok die dit had bereidt en dit gerecht zelf zo had gekregen hier tevreden mee zou zijn geweest..
    En dan betaal je ook nog ca € 18,- voor dit gerecht 🤔

12. Smerige tent en onvriendelijk personeel. Totaal geen sfeer.

13. Andries van der Groen

Ik had gebeld met Kreta om 2 kleine Gyros schotel en 15 min later kon ik het ophalen toe ik de schotel open maakte schrok ik een beetje handjevol frieten en een handjevol Gyros geen uienringen geen knoflooksaus, ik vind dat zij er makkelijk vanaf komen en dat voor 25 euro in deze dure tijd en ook nog voor moederdag...wij gaan vaak eten in het restaurant en dat is altijd goed normaal doe ik Kreta geen slechte referentie geven maar nu wel

14. Ik las best veel negatieve feedback,en wilde daardoor bijna niet gaan.Toch maar doorgezet,en viel best mee!!
    Mijn zoontje had een tosti, en die viel tegen,de kaas,was niet eens gesmolten,het had amper het tosti ijzer gezien.5,50 € voor 2 sneetjes wit brood met plakje kaas vind ik ook best duur.
    Ik had een brood met carpaccio van 12,95€
    Voor wat je krijgt ook best prijzig,maar kwaliteit was goed,wel overdreven veel sla op 2 sneetjes brood.
    Cappuccino was lekker,drankjes zijn niet overdreven duur.Personeel was ook vriendelijk,wel opvallend dat er ook personeel rondloopt dat geen Nederlands spreekt.
    Ik vond het al met al ,zeker de moeite waard om met mooi weer een middagje te vertoeven!
    Wel moet ik,net als vele anderen,toegeven dat het niet heel erg schoon en onderhouden is.Dat kan zeker beter.Voor mij niet zo heel erg,want ik ben Wallonie gewend en daar is het ook niet zo schoon!🤣
    Als je niet al te hoge eisen stelt,heb je een fijne middag ,vooral met kinderen!
    Ook fijn...de hond is welkom!!🥰
    Wij komen zeker terug!!

15. Heerlijke zelfgemaakte frietjes.
    Lekker zuurvlees en heerlijke bami.
    Mensen zijn altijd vriendelijk.

16. Heerlijk eten, supervriendelijke bediening en eten word snel geserveerd
    Beste frituur in de buurt

17. Eten was fantastisch.

18. Mediterraans Venlo

Heerlijk gegeten en een super vriendelijk bediening .Ook heel gezellig ingericht.Is echt een aanrader .Tot de volgende keer .

19. Marlie Klasens

Eten is daar prima, goed verzorgd. Je kunt aangeven dat je tussen het voor en hoofdgerecht wat tijd ertussen wilt.
    Borreltje vooraf en erna. Goede service.

20. Internationaal Thorn

Familie Wynendaele

Heel lekker gegeten, vlotte vriendelijke bediening. Heel kindvriendelijk, leuke speelhoek voor de kleintjes. Aanrader voor een familie uitje.

21. Tja, dat viel dit keer tegen. We komen hier al een behoorlijk aantal jaren regelmatig, met 5 of 6 volwassenen of gewoon met zijn tweetjes, eerder naar grote tevredenheid. We waren altijd zeer te spreken over de kwaliteit van het vlees en de rest van het eten. Nu zijn we er ongeveer een jaar niet geweest en helaas lijkt er e.e.a. in negatieve zin veranderd. Ik hoop dat het te maken had met de drukte van Hemelvaart ......
    Enkele opmerkingen:
    1. De rijst die op de borden werd opgediend was lauw;
    2. Mijn zoon had suzuki besteld, die was aan de onderkant echt zwartgeblakerd (en helaas bewust omgekeerd op het bord gelegd: dit kan echt niet). Uiteraard kreeg hij daar wel nieuwe voor;
    3. De kipsouvlaki was droog, absoluut niet meer zo mals als we gewend waren. Erg jammer;
    4. Bij verschillende gerechten werd rijst geserveerd waar friet was besteld. Uiteraard werd ook dit rechtgezet;
    5. De drankjes werden gewoon op het uiteinde van de tafel 'gekwakt' en moesten we maar zelf verdelen. Geen probleem, maar het kan ook anders;
    6. Het kwam allemaal wat gejaagd, nonchalant over.
    Verder is het een mooi restaurant en de sfeer was zeker niet verkeerd. We hopen ook echt dat er weer een verbetering gaat plaatsvinden, want we komen er eigenlijk graag. Maar met name in de keuken zal dan wel wat moeten veranderen.

22. A,Sieliakus

Reservering stond niet genoteerd, kinderen rende in het rond .Heel erg luidruchtig.
    Prijs/ kwaliteit niet evenredig.
    Bij een aantal meze's moest je bijbetalen met het gevolg dat je bovenop de 31,50 €
    nog 7.50 pp moest bijbetalen.
    Niet voor herhaling vatbaar.

23. Er staan NOOIT openingstijden aan de deur. Tig keer voor niets gefietst. Laat klanten gewoon hangen. Interesseert hem duidelijk niet. Klanten komen toch, denkt hij. Jammer, de friet is gewoon lekker.

6,7
  24. Heerlijk gegeten, vlees is super mals. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

25. Jan sikkes

Ogen mogrn wat verder open voor de extra toevging

26. Wat een feest om hier weer te eten. Maakt niet uit wat je neemt het is allemaal top. Fijne bediening, goeie sfeer. Wel reserveren om teleurstelling te voorkomen.

27. Zeer vriendelijke bediening.

28. H. de Wit

Op aanraden van vrienden met 5 personen gereserveerd. Uiteindelijk gekozen voor het chefs 4 gangen verrassingsmenu. Om 7 uur avonds gereserveerd. Tafeltje stond klaar, buiten direct aan de weg. Wel mooi weer maar niet prettig bij de uitlaatgassen.
    Tussen 7 uur en 8.30 uur amuse, voor en tussen gerecht geserveerd. Was lekker en was ook mooi opgemaakt. Daarna begon de ellende. De zon was intussen onder en door de parasol boven de tafel en geen verlichting op het terras kon je bijna niet meer onderscheiden wat er geserveerd werd. Na ruim EEN UUR WACHTEN gevraagd wanneer het hoofdgerecht zou komen. (intussen was de zaak al behoorlijk leeg en werd het buiten steeds frisser en donkerder) Volgens de baas kwam het er nu aan, was bijna klaar. Na nog eens 10 minuten werd het hoofdgerecht geserveerd door een narrige eigenaar/ manager die zonder enige toelichting de borden op een lompe manier op tafel zetten. Na het hoofdgerecht en nogmaals zeker 15 minuten wachten kwam het dessert wat op zich niet slecht smaakte maar wat het was konden we in het donker niet meer zien. Uiteindelijk na meer dan 3 en half uur ruim 350 euro betaald. Als compensatie werden de 2 FLESSEN WATER NIET GEREKEND. Schandalig. De prijs kwaliteit verhouding is ook matig gezien het kleine formaat van de gerechten. Ons advies, er zijn leukere restaurants in de directe omgeving waar je lekker kan eten voor een prima prijs en binnen een normale tijd.

5,1
  29. Het eten was soms lekker soms iets minder,
    De service was erg vriendelijk en snel.
    De sfeer was anders als ik had gedacht maar dat was denk ik meer mijn instelling.
    Voor de prijs was het voldoende