Bezorgrestaurants in de buurt van Bagels & Beans

di 09:30 - 17:00

• Bezorgen

Toegankelijkheid

Informatie van :
  • Let op: drempel op de route naar de entree
  • Mobiele pin
  • Glazen deur of wand met markering
  • Bruikbaar toilet aanwezig
  • Rolstoelvriendelijke tafel

ma 01:00 - 17:00
di 09:30 - 17:00

1. Chris 4512 punten

Hier gister geluncht met mijn ouders en zus. De speciale bagel Bali was erg lekker, zag er ook leuk en smakelijk uit. Ik vroeg me wel meteen af hoe ik zo'n enorme bagel moest eten, maar uiteindelijk is het goed gekomen!

De serveersters waren allemaal erg aardig. Ze waren wel allemaal een beetje in de ban van de kat die er op bezoek was (en blijkbaar de hele dag daar al rondliep) wat wel grappig was. Ik dacht eigenlijk dat die kat erbij hoorde, want het was een leuke toevoeging voor de sfeer.

De sfeer was er uitstekend, we zaten lekker op het terras, en hoewel het op zondag natuurlijk best een beetje druk is in Roermond, was het absoluut niet vervelend druk, en konden we gewoon gezellig praten. Ik vind het een leuke plek om te zitten.

Aangezien ik niet heel erg op de prijzen heb gelet (en niet hoefde te betalen) kan ik niet veel over de prijs/kwaliteit zeggen. Maar ik had niet de indruk dat het heel duur was in ieder geval.

Al met al weer heel tevreden, meer nog dan vorige keer, dus ik vind het een aanrader!

2. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Superfreundlicher Service, leckeres Essen, perfekter Kaffee. Wenn wir in Roermond sind nur hier!