Grote plaatsen met restaurants in Vlaams-Brabant

Alle plaatsen in Vlaams-Brabant

Nieuwste recensies in Vlaams-Brabant

1. Eva Hensbergen

Prijs kwaliteit niet oké! Veel te duur voor wat men krijgt. 23 euro voor een duo van garnaal- en kaaskroket. Op een dessert bordje gepresenteerd met een verlept en armtierig slaatje. (1schijfje tomaat, geraspte wortel en gemixte sla, vermoedelijk uit een zakje). 4 euro voor een portie friet + 1 euro voor een potje mayo! = 28 euro voor het gehele gerecht!

Baas of maître was heel onvriendelijk tegen zijn personeel! Probeerde zelf overdreven vriendelijk tegen ons als klanten te doen. Heel lang moeten wachten!

Een zaak waar we NOOIT nog zullen komen!

2. Eembeeck-Vertongen

Lekker eten en drinken, rustige relaxed sfeer.

3. Mediterraans Diest

An

Onlangs heerlijk gegeten met een paar vriendinnen. De stoelen zitten wat minder comfortabel, maar dat is nog geen ramp.
    Ontzettend vriendelijke bediening! Een aantal van ons wilden graag de chili chicken, waarbij we op een schaal van 1-9 konden aangeven hoe pikant we het wensten. Toen we vroegen om een "4" wees de bediening ons erop dat dit al best pikant was. Dan maar een "2" en een "3" besteld en wat waren wij blij dat de bediening ons hierop gewezen had! Het was inderdaad al aardig pikant. Gelukkig zijn we niet voor die "4" gegaan. De schaal begint bij 1 en dit is eigenlijk al pittig en wordt zo steeds pittiger tot 9, terwijl wij oorspronkelijk dachten dat 1 niet pikant was. Top gereageerd door de bediening dus!
    Zowel het hoofdgerecht als het dessert waren erg lekker en mooie porties. Leuk restaurant, zeker een aanrader.

4. An

Met een paar vriendinnen zijn we hier in augustus gezellig iets gaan eten. Binnen gezellig warm, maar wel een beetje druk ingekleed. Voor mij kwam dit nog wel gezellig over, maar ik kan me inbeelden dat sommige mensen dit te druk of misschien zelfs rommelig zouden vinden.

Qua eten hadden we diverse zaken besteld: spareribs, lasagne, pasta met scampi's, kaaskroketjes en een wokgerecht. Alles smaakte ons wel. De bediening was vriendelijk en vlot, hier ook niets op aan te merken. De prijs viel ook mee. Niet duur, niet goedkoop, beetje wat je mag verwachten voor een zaak in Leuven.

5. An

Afgelopen zaterdag zijn wij hier met 5 personen gaan eten. Sommigen van het gezelschap hadden zin in mosselen, maar deze waren (waarschijnlijk met de feestdagen) helaas op.
    Toen hebben we met z'n allen het feestmenu genomen: steak met frietjes, salade en een saus naar keuze, een glaasje wijn en een dessert voor maar 10 euro! Heeft ons goed gesmaakt. Alleen de wijn was niet zo super, maar het is dan ook geen sterrenrestaurant.
    Qua bediening ook niets op aan te merken. Ikzelf had liever wat wortel in plaats van sla en dat was geen probleem: zonder meerkost gewoon mogen wisselen. Klein minpuntje: mayonaise of ketchup was er helaas niet standaard bij en 1 klein potje kostte 60 cent.

Meer recensies in Vlaams-Brabant