Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Noord-Brabant verdeeld zijn.

8 19505
  1. Bezorgen tijd is 2 uurtjes lang, en vervolgens krijg je aan te telefoon met sharmuda kinderen. Bad bad restaurant

2. A.v.Lieshout

Het was weer gezellig. We hebben weer heerlijk gegeten

3. Fam Verhoeven

Telkens als we bij jullie eten maken jullie er echt een feestje van qua kwaliteit, service, snelheid maar vooral jullie gastvrijheid.
    Helemaal top!

4. Een mooi en fijn restaurant in het dorp Riethoven. Aspergesoep is heerlijk! Echt een aanrader. Verder hadden we aspergesalade, was heerlijk. Burger en schnitzel prima!
    Aardige en spontane serveerster, dacht mee, had humor.

5. Italiaans Heeze

Atie Bracke

Prima verzorgd, goede vlotte bediening.
    Nr 67a is aan te bevelen!

6. Laurens

De scores spreken voor zich: alles was goed!

• Eindcijfer 9
  7. S vd Linden

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten/gedronken en mijn verjaardag gevierd, waaraan ook aandacht was besteed.

8. Het eten was goed. De sfeer wat minder. Toen het drukker werd duurde het wel lang voor de volgende ronde kwam. Al met al wel voor herhaling vatbaar.

9. Prijs/ kwaliteit niet in verhouding. Saté € 22,50, 1 stok met kippedijfilet, paar kroepproekjes, wat gekookte boontjes en klein bakje friet voor twee. Weinig voor veel geld. Eten was niet slecht, maar ook niet bijzonder lekker. Personeel komt vaak aan tafel om te vragen of je nog wat wil drinken of eten, te vaak. Mooie plek, maar niet voor herhaling vatbaar.

2,6
  10. Hadden pizza’s afgehaald.
    Nog erger als karton.
    Niet warm, lap ham erop, droog, deeg niet luchtig…
    Zal hem nooooit meer kopen.

11. Wij hebben heerlijk gegeten.
    Ik zelf heb sinds dec 2023 een mini gbp en zelfs dan kun je lekker uiteten bij Dannys eeterij met kleine gerechtjes en porties. Zeer zeker een aanrader. Pluspunt is ook dat je per gerecht betaalt

12. De Laat

Erg vriendelijk personeel met een zeer betrokken eigenaresse. Het eten is verrukkelijk en betaalbaar. Op naar de volgende keer. Ons inziens de beste uit de omgeving.

13. Mediterraans Den Bosch

Dagje Den Bosch met mijn vrouw afgesloten met een etentje bij Al Mundo. In een woord voortreffelijk, super lekker gegeten! Wij gingen voor het 3-gangen keuzemenu (leuke aanbieding). Gezellige entourage met een vriendelijke eigenaar en personeel, vlotte bediening, maar niets overhaast! Voor herhaling vatbaar!

14. Wij komen hier al 40 jaar en het blijft de beste friet in de regio. Niet te hard gebakken, niet te zacht gebakken. Perfect! Wij rijden hier zelfs een stuk (20 minuten) voor om. Dat is de moeite waard. Het terras is wel aan vervanging toe maar de rest van het sfeertje maakt dat helemaal goed. Eigenaar is een aardige vent en alle werknemers zijn super aardig.

15. Het eten is heel erg lekker. Ravioli met ricotta en bolognesesaus is heerlijk. Aan te bevelen. Bediening is vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Het enige wat ik miste was een zacht italiaans achtergrondmuziekje. Toprestaurant voor herhaling vatbaar.

16. Christian van wijk

We waren voor de eerste keer hier we waren met een grote groep van 19 personen het was erg lekker ook de gerechtjes hoe die niet lang op te wachten met drinken liepen ze ook snel. Het was eigenlijk prima het enigste jammer was maar dat hadden we niet aangegeven dat we aan twee verschillende tafels zaten maar dat snappen we wel voor de rest alleen maar positief.

17. ik en mijn moeder gingen weer eens bij Mythos eten, Altijd goed dachten wij. mar toen we zaten te eten mistte er gewoon iets, we konden het nou niet zeggen wat we mistte maar iets er anders. buiten dat was de bediening uitermate slecht, de meiden/vrouwen die rond liepen hielpen je goed maar er waren 2 jongetjes van ik denk een jaar of 16 die op alle vlakken de plank mis sloegen, zo snapte ze niets van de vragen die je stelde en als je om een extra servetje vroeg kwam deze pas na 3x vragen en zelf toen kreeg alleen mijn moeder een nieuw servetje en ik zat zonder. ook bij het afrekenen liep het niet soepel, we kregen de rekening van een van de meiden dit gebeurde op de juiste manier we moesten iets van 85 euro betalen en legde 100 euro neer, vervolgens duurde het weer 10 minuten voordat de rekening werd opgehaald en werd er heel raar gedaan over het feit dat we een 10tje aan wisselgeld terug wilde. toen een van de jongens vervolgens terug kwam met het wissel geld werd er een verfromeld 10tje op de tafel gelegd en was de rekening nergens meer te bekennen. al met al is het niet hetzelfde als dat het eerst was en raden wij het zeer erg af om hier te gaan eten met de gedachte van Mythos is altijd goed want dat is het niet meer.

18. Petra tiebosch

Heel goed en gezelligheid

19. Nou wat negatieve reacties die ik lees, hebben wij gisteren daar gegeten het eten was goed de de prijs en de bediening was niks mis mee.

20. Tonny Thijs

We hebben heerlijk gegeten, de bediening is altijd goed en vriendelijk,
    En toen we weggingen kregen we nog een roos omdat het moederdag was, altijd leuk.

21. Internationaal Dinteloord

Aan de jachthaven met een mooi terras met uitzicht op de boten hebben we hier een heerlijke Moederdag lunch gehad.
    Alles lekker vers en mooi opgemaakte borden, we hebben genoten.
    De eerste 20 moeders kregen voor Moederdag een lekker zeepje en werd er een polaroid foto gemaakt en deze kreeg je met een leuk houdertje ook nog, super leuk idee!
    Al met al zijn we vol lof over Brasserie Dintelmond.

22. Akropolis is een klein Grieks restaurant in Oosterhout en wij komen er regelmatig. Het is een sfeervol restaurant met goed eten. De prijzen zijn er acceptabel en je krijgt voldoende te eten. De kwaliteit van het eten is er goed en er staat voor ieder wel een gerecht op wat lekker is. Alleen was deze keer de bediening iets minder als normaal omdat er wat minder in de gaten werd gehouden of we voldoende te drinken hadden en alles naar wens was. Is normaal wat beter en vaker. Wij komen zeker hier nog eens eten. Al en met zeker een aanrader.

23. Laura Bos

We hebben weer een heerlijke avond gehad bij jullie.
    Heerlijk gegeten, lekkere wijn, buiten op het terras, een geslaagde moederdag.
    Dank jullie wel weer.

Groetjes van de Bosjes.

24. Weer lekker gegeten en goede service

25. Internationaal Dinteloord

Bert Bosch

We zijn 100 procent tevreden.

• Eindcijfer 10
  26. Henriëtte

Traditie op moederdag met onze moederdag van 97. Altijd fantastisch en heerlijk.

27. Het was weer een fantastisch etentje, eten was heerlijk en veel keus. Toppie

28. Sylvia Batenburg

Zaterdagavond geweest, lekker gegeten, nu in de nieuwe brasserie weer als vanouds gezellig. Toppertjes

29. Kleine eetwaren Tilburg

Chantal

Erg lekker gegeten, service was snel en goed.

30. Chinees-Indisch Roosendaal

Margot Rommers

Gebeld om 10 voor half 6, bestelling zou om 10 over 6 gereed zijn. 10 over 7 was de bestelling nog niet gereed. Mijn familie was inmiddels weg, moesten wat verder rijden. Geef dan door bij de telefonische bestelling dat het meer dan anderhalf uur gaat duren. Maar nee hoor, nemen gewoon nog meer bestellingen aan, die dus allemaal nog 2 uur staan te wachten. Dit kan toch niet! Nooit meer de Adelaar!

1,2