Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Deurne verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Ik ga regelmatig bij deze Griekse restaurant en ten eerste heerlijke salades en lekker eten, ten tweede geweldig en heel vriendelijk personeel, ze doen het allemaal heel goed naar mijn mening. 2 keer per maand is het zeker aan te raden!

2. Marieke

Heerlijke Griekse gerechten, gratis saladebar en altijd vriendelijk personeel. Prima prijs-kwaliteit verhouding ook, en veel meer dan je ooit op kan!

3. het eten is er goed, maar over het personeel is geen goed woord te vertellen, ze rennen langs de tafels,zijn totaal niet vriendelijk je moet drie om drin ken vragen en dan nog een kwartier wachten en ze zien je liever gaan dan komen. geen aanrader om er rustig te gaan eten.

4. Prima saladebar...maar daar is alles mee gezegd. Je kunt er niet lekker lang relaxed zitten en eten, je wordt inderdaad weggekeken.

2,4
  5. Het eten is prima. Maar over het personeel, daar heb ik geen woorden voor. steeds andere personeelsleden aan je tafel, verwaande blikken, je wordt echt weggekeken. Mijn vriendin is wat steviger, er werd tegen haar gezegt, goh u heeft wel veel gegeten zeg, en dan triomfantelijk naar haar buik kijken.
    Nou ik vind ze daar onbeschoft, en mij zullen ze daar nooit meer zien!!!

6. Hoewel dit restaurant niet over gasten te klagen heeft, is het personeel blijkbaar opgedragen de tafels goed te vullen. Mijn man en ik hadden bij ons eerste bezoek slechts te klagen over het verwaande personeel, niet over het eten. Bij ons tweede en laatste bezoek moesten we voorrang verlenen aan een groep van vier personen, wij zijn daarop vertrokken.

3,6
  7. Heel lekker eten, enorm goede saladebar. Veel keuzes. Vis gerechten iets minder maar voor derest alles kei goed!!!

Vorige pagina